Skip to main content
Beantwoord

mb’s Delen

  • September 2, 2020
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Klopt het dat als ik een sim only abonnement van bel/sms /internet onbeperkt van €35
En een Sim only abonnement zonder gb’s af zou sluiten dat ik Mb’s kan delen naar het abonnement zonder GB’s ??
Ik mag vanaf nu verlengen, dus wil dit graag ter overweging weten.

 

mvg Reentje66

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Reentje, welkom hier. 

Dit klopt helemaal. Bij een abonnement met onbeperkt data kun je maximaal 25 Gb per maand delen met andere nummers in je huishouden. 

Laat het me weten mocht je verder nog vragen hebben. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2020

Hi Reentje, welkom hier. 

Dit klopt helemaal. Bij een abonnement met onbeperkt data kun je maximaal 25 Gb per maand delen met andere nummers in je huishouden. 

Laat het me weten mocht je verder nog vragen hebben. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 5, 2020

Hi Reentje, welkom hier. 

Dit klopt helemaal. Bij een abonnement met onbeperkt data kun je maximaal 25 Gb per maand delen met andere nummers in je huishouden. 

Laat het me weten mocht je verder nog vragen hebben. 

Thanks vd reactie ❣️