Skip to main content
Beantwoord

Mb's delen

• January 6, 2021
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

Het lukt mij niet om mb's te delen met mijn dochters telefoonnummer met een kpn kid sim. Ik zie ook haar nummer niet staan als ik op het overzicht kijk bij mijn voordelen.

Help!

Groetjes,

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist het nummer van jouw dochter toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @SouadE. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw dochters. Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet lukt. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het mobiele nummer van jouw dochter achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2021

Hoi Vikash,

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

Groetjes,

Souad

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2021

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist het nummer van jouw dochter toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2021

Het is gelukt! Bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt! Graag gedaan. :blush: