Skip to main content

Ik vind het schandalig dat jullie ex Telfort klanten niet de gelegenheid geven om MB’s te delen. Ben zo boos dat we 4 personen gaan veranderen van profider. Want wat maakt het nauw uit als we delen.

groet

Onderling MB’s delen met een ander KPN abonnement is inderdaad niet mogelijk. Het meenemen van je bundel en ‘Lekker Lang’ blijven wel zoals je gewend bent. Als je bij KPN verlengt naar Hussel Mobiel is onderling MB’s delen wel mogelijk.


Ik vind het schandalig dat jullie ex Telfort klanten niet de gelegenheid geven om MB’s te delen. Ben zo boos dat we 4 personen gaan veranderen van profider. Want wat maakt het nauw uit als we delen.

groet

Hallo @Teleurgesteld heel jammer , als je naar KPN overstapt vanuit Telfort raak je op de 1e plaats je huidige e-mailadressen kwijt, ook als je naar een andere provider overstapt bij tevens een thuisabo van Telfort.

Je raakt dan ook het meenemen van je huidige Telfort-internetbundel bij mobiel voor maximaal 3 maanden kwijt, daar staat dan tegenover dat je bij KPN onderling MB's kunt delen.

Je moet dan voor jezelf beslissen wat de voorkeur heeft, MB's maximaal 3 maanden meenemen of MB's delen.

Het is of het één of het ander en niet het één EN het ander.

Succes met je beslissing.

 


@Teleurgesteld heel jammer Welkom op ons Forum! Ik zie dat Noordzee en JanD je al hebben voorzien van het antwoord. Het is helaas niet mogelijk om MB's te delen als je een oud Telfort abonnement hebt. Het is wél mogelijk als je abonnement wordt veranderd naar een KPN abonnement. Laat je het weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen? Ik hoor graag van je! 


Toch vind ik het niet eerlijk. Wel overnemen maar niet de service voor iedereen. Jammer als de abbo’s aflopen dan gaan we naar een andere provider. Jammer we waren zo tevreden bij Telfort.


@Teleurgesteld heel jammer Ik kan me de teleurstelling voorstellen als je dit wel had verwacht. Helaas gelden voor iedere propositie andere voorwaarden en bijkomende voordelen. Zo hebben oude KPN abonnementen recht op dubbele data en Hussel abonnementen weer niet. :disappointed_relieved:


Dus neem aan dat we vrijblijvend naar een andere provider kunnen overstappen aangezien we niet gekozen hebben voor kpn maar telfort. En die er niet meer is? 


Dus neem aan dat we vrijblijvend naar een andere provider kunnen overstappen aangezien we niet gekozen hebben voor kpn maar telfort. En die er niet meer is? 

Hallo @Mylene85 , als je buiten je contract zit kun je altijd met 1 maand opzegtermijn naar KPN of een andere provider overstappen.

Zit je nog binnen je contract zul je dat uit moeten zitten of afkopen.

 


@Mylene85 Je reageert in het topic van @Teleurgesteld heel jammer, Telfort klanten die gemigreerd zijn naar KPN kunnen niet vrijblijvend overstappen, mede omdat er niets is gewijzigd aan diensten. Wat is de reden dat je over wilt stappen Mylene85? :sweat:


Ik wil verder ook niet overstappen hoor, maar omdat er nu mb 's delen staat en je er gen gebruik van kan maken is gewoon raar. Dat maakt mensen ook in verwarring.  


Ik wil verder ook niet overstappen hoor, maar omdat er nu mb 's delen staat en je er gen gebruik van kan maken is gewoon raar. Dat maakt mensen ook in verwarring.  

Precies! Zet het dan uit voor oude Telfort klanten. Hoe moeilijk kan dat zijn. Maar dat is teveel gevraagd vrees ik.


Ik wil verder ook niet overstappen hoor, maar omdat er nu mb 's delen staat en je er gen gebruik van kan maken is gewoon raar. Dat maakt mensen ook in verwarring.  

Precies! Zet het dan uit voor oude Telfort klanten. Hoe moeilijk kan dat zijn. Maar dat is teveel gevraagd vrees ik.

Ja vind ik dus ook. Word verder helemaal niks gezegd. 


Ik wil verder ook niet overstappen hoor, maar omdat er nu mb 's delen staat en je er gen gebruik van kan maken is gewoon raar. Dat maakt mensen ook in verwarring.  

Precies! Zet het dan uit voor oude Telfort klanten. Hoe moeilijk kan dat zijn. Maar dat is teveel gevraagd vrees ik.

Hallo @EmmaPeel , het staat ook NIET aan, je wordt er als Telfort-klant wel naar toe verwezen, wat op zich niet goed is en door KPN wordt er aan gewerkt om dat op te lossen, maar er bestaat verder geen mogelijkheid om door te klikken voor de aanvraag, dus het is NIET geactiveerd.

 


...


Ik wil verder ook niet overstappen hoor, maar omdat er nu mb 's delen staat en je er gen gebruik van kan maken is gewoon raar. Dat maakt mensen ook in verwarring.  

Precies! Zet het dan uit voor oude Telfort klanten. Hoe moeilijk kan dat zijn. Maar dat is teveel gevraagd vrees ik.

Hallo @EmmaPeel , het staat ook NIET aan, je wordt er als Telfort-klant wel naar toe verwezen, wat op zich niet goed is en door KPN wordt er aan gewerkt om dat op te lossen, maar er bestaat verder geen mogelijkheid om door te klikken voor de aanvraag, dus het is NIET geactiveerd.

 

Met "aan" bedoel ik dat mogelijkheid tot het delen zichtbaar is. Je kunt tot op het eind doorklikken om vervolgens de melding te krijgen dat het geactiveerd gaat worden. Vervolgens gebeurt er niets en moet je er zelf achter komen dat het voor oud Telfort klanten niet geldt. Slecht begin van KPN. Zal ook nooit wat worden. Ik vertrek dan ook z.s.m. bij dit akelige bedrijf waar ik al lang afscheid van had genomen maar het nu door de strot krijg geduwd.


Reageer