Skip to main content

Ik lees dat als ik mijn Mb,s ga delen dit gevolgen kan hebben voor mijn contractduur. Ik wil inzake contractduur, geen enkele verplichting hebben bij welke provider dan ook. Wat verandert er bij KPN betreffende contractduur als ik gebruik maak van Mb_delen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik lees dat als ik mijn Mb,s ga delen dit gevolgen kan hebben voor mijn contractduur. Ik wil inzake contractduur, geen enkele verplichting hebben bij welke provider dan ook. Wat verandert er bij KPN betreffende contractduur als ik gebruik maak van Mb_delen?

Hallo @Jan Johannes , ben je nu een Telfort-klant die automatisch naar KPN is overgegaan? Zo ja, dan kun je geen MB's delen, maar overgebleven MB's van de afgelopen 2 maanden meenemen nar de huidige maand.

Ben je al een ‘echte’ KPN-klant dan zou je MB's moeten kunnen delen met huisgenoten die op hetzelfde adres wonen of weggeven aan geselecteerde goede doelen.

Dat kun je dan in MiinKPN regelen en verandert er niets aan lopende contracten.

 


@Jan Johannes

Je kunt bij KPN ook een abonnement nemen wat direct maandelijks opzegbaar is (looptijd: Maandelijks opzegbaar). Uiteraard is de maandprijs dan hoger.

Dit zijn de abonnementen. Of beter bundelvormen.


Welkom bij ons op het forum @Jan Johannes. MB's delen zelf heeft geen enkele invloed op je contract, maar het kan zijn dat je een oud-Telfort abonnement hebt zoals Jan al noemt. Daarbij is het delen van MB's inderdaad niet mogelijk, het abonnement zal dan verlengd kunnen worden naar een KPN abonnement waarbij het wel mogelijk is.

Zou je kunnen toelichten wat voor abonnement je precies hebt? Dan kunnen wij gericht met je meedenken :slight_smile:  Ik hoor het graag van je.


We hebben geen reactie van je gezien @Jan Johannes, is het met bovenstaande reacties duidelijk geworden? Als dat niet zo is of als je andere vragen hebt, trek gerust aan de bel.