Skip to main content
Beantwoord

MB’s delen gaat niet

• April 15, 2021
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

123Kevin
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Beste,

Sinds gisteren zijn mijn partner en ik klant geworden van KPN en ik wil vanuit mijn onbeperkt hussel data delen met mijn partner. Mijn KPN is aangemaakt, allebei de telefoonnummers zijn geregistreerd, echter krijg ik de mogelijkheid niet om een aantal MB’s te selecteren om te delen. Ik kan alleen kiezen voor “meer informatie”. Kunnen jullie ons hiermee helpen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @123Kevin, welkom op ons forum! Leuk dat je gekozen hebt voor KPN! :green_heart:  Ik zie dat je jouw forumprofiel hebt ingevuld, heel fijn, want daarmee kan ik meteen aan de slag. Je hebt je ook al aangemeld voor Hussel voordelen, zie ik. De Husselvoordelen zijn sinds 15 april actief. Mogelijk was je te vroeg met het willen delen van de MB's. Lukt het inmiddels wel om MB's te delen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2021

Hallo @123Kevin, welkom op ons forum! Leuk dat je gekozen hebt voor KPN! :green_heart:  Ik zie dat je jouw forumprofiel hebt ingevuld, heel fijn, want daarmee kan ik meteen aan de slag. Je hebt je ook al aangemeld voor Hussel voordelen, zie ik. De Husselvoordelen zijn sinds 15 april actief. Mogelijk was je te vroeg met het willen delen van de MB's. Lukt het inmiddels wel om MB's te delen?