Skip to main content

mijn dochter heeft al lang een kpn abbo, ik trouwens ook.

ik heb haar bij mijn profiel erbij gezet. ik zie haar en mijn nummer staan.

Echter kan ik niet mijn mb's met haar delen.

U heeft zich aangemeld voor kpn compleet?


En hoe zie ik dat ik dat niet meer heb? 

Op m'n facturen zie ik de korting iig. 


Hier zal een medewerker aan te pas moeten komen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hoi @arthurz. Welkom op het KPN forum! Ik zal voor jou uitzoeken waarom je geen mb's kan delen met jouw dochter. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo @Vikash ,

De gegevens in mn profiel zijn ingevuld.

 


@arthurz Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw mobiele nummers aangemeld. Zou je willen testen of het nu wel lukt?


Hallo @Vikash ,

Ik zie nu in ieder geval dat ik m'n mbs kan delen met m'n dochter.

Waar zat het probleem nu? Is het iets wat een gebruiker zou kunnen doen? 

In ieder geval hartelijk dank. 


Hallo @Vikash ,

Ik zie nu in ieder geval dat ik m'n mbs kan delen met m'n dochter.

Waar zat het probleem nu? Is het iets wat een gebruiker zou kunnen doen? 

In ieder geval hartelijk dank. 

Jouw mobiele nummers waren nog niet aangemeld voor de Compleet voordelen. Je had dit op de onderstaande pagina kunnen doen. Graag gedaan!

 

Check je voordelen

 


Hallo @Vikash ,

Na het probleem met het niet delen, heb Ik getracht mijn mobiele nummers aan te melden voor de Compleet voordelen. Daar ging het mis, Ik kreeg iets van 5 “mogelijke” opties waardoor het mis gegaan zou zijn. Maar daar stopt het dan ook. En dan kan je dus niet verder.

Ik weet dus niet wat er precies fout zat. Heb jij het kunnen herstellen of heb je mijn nummers "gewoon” aangemeld?

 

 


Ik heb jouw mobiele abonnementen in onze systemen aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. De eerste keer lukte het niet, de tweede keer gelukkig wel. :blush:


Reageer