Skip to main content
Beantwoord

Mb's delen Huishouden aanmaken

  • February 16, 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik kan geen MB's delen, hij blijft zeggen dat ik een huishouden moet aanmaken. Allebei de nummers zijn al wel aangemeld voor KPN compleet. Bij 1 telefoonnummer heb ik ook geen dubbele MB's gekregen terwijl dit wel zo moet zijn. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Buxzi , ben je een Telfort-klant die automatisch is overgezet naar KPN dan kun je geen MB's delen omdat je via Telfort al je data van de 2 vorige maanden mee kunt nemen.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • February 17, 2020

Hallo @Buxzi , ben je een Telfort-klant die automatisch is overgezet naar KPN dan kun je geen MB's delen omdat je via Telfort al je data van de 2 vorige maanden mee kunt nemen.

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Buxzi welkom op het forum! Wat @JanD  zegt klopt inderdaad. Mocht dit niet jouw situatie zijn, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!