Skip to main content

Ik ga 29-8 op vakantie. Als ik mb's deel met mijn man, nog in Nederland, vervallen die dan per 1-9? En als ik ze dan weer deel in het buitenland, waar ik als ik het goed begrijp met onbeperkt internet 25 gb mag gebruiken, gaat dat dan van mijn 25 gb af of staat dat er los van. Het is zo wazig hoe dit werkt. Wie weet het antwoord voor ons? 

 

Update: vanaf 4 juli 2022 ontvang je een 50Gb EU bundel. Daarnaast kan je 50Gb delen met je huishouden

Tegenwoordig mag je 50 GB delen. Als je deelt gaat dat niet van die 25 GB af die je in het buitenland mag gebruiken. Dat weet ik bijna zeker.


Mag je 50 gb delen in het buitenland bedoel je? Ik weet dat dat zo is in Nederland maar aangezien ik 2 dagen voor het einde vd maand vertrek heeft dat niet zoveel zin. Het gaat mij er meer om dat als in buiten Nederland ben of hetgeen wat ik dan deel van mijn bundel van 25 gb in het buitenland afgaat


Nee @Agnes68 , die 50GB moet je al in Nederland delen.
De ontvanger kan ze daarna meenemen naar het buitenland. De geldigheid is inderdaad tot het einde van jouw factuurperiode. Dat was altijd tot het eind van de kalendermaand, maar tegenwoordig kunnen mobiele abonnementen op elke dag in de maand beginnen. Mogelijk bij jou nu ook.

In het buitenland kan je alleen delen vanuit jouw bundel van 25GB, zoals een moderator in dit topic aangeeft.  

Toevoeging: die 25 GB in het buitenland is 1 keer. Dus niet 25 gebruiken én 25 delen, maar je hebt maar één 25. 

Â