Skip to main content
Beantwoord

MB's delen lukt, maar de ontvanger kan er niks mee

  • January 2, 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Vreemd. MB’s delen gaat prima. Deze worden met een sms bevestigd bij de ontvanger. Alleen na ontvangst is het 4G netwerk niet beschikbaar. Internetten is onmogelijk. Help!

Rolf Horsten

Beste antwoord door Rolf Horsten

Uiteraard! Probleem is verholpen denk ik. Oplossing is het activeren van Safari op mijn iPhone. Deze stond niet aangevinkt! Dank voor de snelle respons!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 2, 2020

Heeft de ontvanger data wel aan staan? 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Uiteraard! Probleem is verholpen denk ik. Oplossing is het activeren van Safari op mijn iPhone. Deze stond niet aangevinkt! Dank voor de snelle respons!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 3, 2020

@Rolf Horsten, welkom op het Forum! Fijn om te lezen dat het probleem (volgens mij..) opgelost is! Als het abonnement normaliter geen internet heeft of gebruikt, dan moet er wel iets ingeschakeld worden om er gebruik van te maken inderdaad.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!