Skip to main content
Ik heb voor mijn zoontje een abonnement afgesloten waarbij ik mijn mb's met hem kan delen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement niet geschikt is om mb's te delen zowel in de app als op de pc. Ik heb al contact gehad met de helpdesk en zij zouden mij terug bellen. Ze gaven aan dat alles goed staat ingesteld en Ik heb alle nummers toegevoegd in mijn kpn. Het zou verder uitgezocht worden.....

Ik heb nog niks gehoord??



Beste @Netflixje



Ik heb het gevoel dat het niet is goed gegaan met KPN compleet, ben je bij KPN Compleet?



Doe hieronder even een check:



Naar de check
Hi Dennis, ik heb kpn compleet
Hi Dennis, ik heb kpn compleet

Dat is erg vreemd dat ie het dan niet doet. Hoe heb je de nummer van jou zoon toegevoegd bij MijnKPN? 🤔
Ik heb hier even een screenshot voor je:







Heb je het zo gedaan wat ik aan de hand van afbeelding voor jou hier heb geplaatst?
Hoi Dennis,

Dit is ook de manier hoe ik het nummer heb toegevoegd. Zijn nummer staat overigens ook vermeld onder mijn kpn compleet, dus mijn inziens is dit wel goed gegaan.
Hi Dennis,



Op mijn kpn onder het kopje producten staan de correcte nummers vermeld. Als ik dan op diezelfde pagina klik op "u bent compleet" dan staat er een ander telefoonnummer vermeld. Ik ben sinds juni klant bij jullie en heb nummerbehoud aangevraagd. Op deze pagina staat mijn nummer vermeld welke ik had gekregen van jullie zonder nummerbehoud. Als ik dan probeer om een bestaand product (mijn huidige nummer) toe te voegen krijg ik de volgende melding: aanmelden voor kpn compleet lukt (nog) niet.Helaas! Je aanmelding voor KPN Compleet lukt niet of is niet volledig.



Kan het zijn dat ik geen mb's kan delen omdat bij jullie achter de schermen niet mijn huidige nummer gekoppeld is aan kpn compleet? Ik krijg dit niet aangepast!



Zou fijn zijn als dit probleem snel gefixt kan worden zodat mijn zoon ook kan internetten .
??? @kpn geen reactie meer mogen ontvangen. Kan het probleem verholpen worden anders wil ik het abonnement per direct opzeggen. Moet nu betalen voor iets dat niet werkt.
Hoi @Netflixje . Excuus dat ik er pas nu op reageer. Ik zie dat mijn collega @Nadia een technische melding voor jouw probleem heeft aangemaakt. Helaas is de zogenaamde compleetdesk daar nog niet aan toe gekomen. Ik hoop dat je het nog even kunt aanzien. We proberen het zo snel mogelijk te repareren.
Hoi @Netflixje



We hebben niks meer van jou vernomen, is het inmiddels opgelost? Heb je het bericht van @Erwin_ nog gelezen? Ik zal hem hier nog onder zetten:



Hoi @Netflixje . Excuus dat ik er pas nu op reageer. Ik zie dat mijn collega @Nadia een technische melding voor jouw probleem heeft aangemaakt. Helaas is de zogenaamde compleetdesk daar nog niet aan toe gekomen. Ik hoop dat je het nog even kunt aanzien. We proberen het zo snel mogelijk te repareren.

We hopen nog wat van je te horen. 🙂
Hoi @Dennis Schreve

Dat is vreemd, ik heb je meerdere malen bericht.

Probleem is nog steeds niet verholpen helaas. Ik heb ook al contact gehad via de chatfunctie en ik zou terug gebeld worden. Tot op heden nog niks vernomen.

Ik zie graag voor 19 juli dat dit probleem is verholpen anders ben ik genoodzaakt om het huidige abonnement op te zeggen aangezien er nu niks mee kan behalve bellen.

Hoop snel van je te horen!

Groet
@Netflixje ik denk dat @Erwin_ nu vrij is, wacht zijn reactie even af. Dan kan die verder kijken wat er moet gebeuren.
Dan wacht ik nog even op de reactie van @Erwin_
Dan wacht ik nog even op de reactie van @Erwin_

Oké, we zoeken echt naar een oplossing. En als ze weten waar het misgaat, dan gaan ze het echt rechtzetten. 😉
Hallo @Netflixje, daar ben ik. Zoals Erwin al heeft gemeld, heb ik hiervoor een melding gemaakt. Zo te zien is het nog niet opgelost, balen! Ik heb je geprobeerd te bellen om snel even alle nummers te controleren. Ik stuur je hierover even een privébericht 🙂
Ha Netflixje, zoals we privé hebben afgesproken ga ik ervoor zorgen dat we het probleem zo snel mogelijk boven water krijgen. Zodat we het kunnen oplossen. Voor nu heb ik een bundel van 1000 MB op het nummer van je zoontje gezet. We houden contact, wordt vervolgd.... :)



Bedankt @Dennis Schreve voor de ondersteuning!
Ha Netflixje, zoals we privé hebben afgesproken ga ik ervoor zorgen dat we het probleem zo snel mogelijk boven water krijgen. Zodat we het kunnen oplossen. Voor nu heb ik een bundel van 1000 MB op het nummer van je zoontje gezet. We houden contact, wordt vervolgd.... :)



Bedankt @Dennis Schreve voor de ondersteuning!


Graag gedaan @Nadia 😉
Yay. Afgelopen vrijdag is het gelukt om voor het nummer @Netflixje MB's delen te activeren. We hebben middels privéberichten hier al over gesproken. Bedankt voor de snelle reactie(s), zo kon ik snel handelen en alle abonnementen goed registreren. Veel plezier met jullie KPN mobiele abonnementen 😃
@Nadia super bedankt! Mijn zoon is superblij en ik ook uiteraard 😉
Yes, daar doen we het voor! Bedankt voor je berichtje @Netflixje. En veel plezier met delen. Sharing = caring 💚

Reageer