Skip to main content

Kan geen mbs delen. Zie niemand in de lijst staatln terwijl deze wel zikn aan gemeld

 

Admin: titel aangevuld en topic naar juiste categorie verplaatst

@Mauwtje

Ben je soms een ex-Telfort klant ? 

 

Onderling MB’s delen met een ander KPN abonnement is dan niet mogelijk. Het meenemen van je bundel en ‘Lekker Lang’ blijven zoals je gewend bent. Als je bij KPN verlengt naar Hussel Mobiel is onderling MB’s delen wel mogelijk.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/telfort-mobiel-wordt-kpn-488250

 

@JanD vulde deze info in een ander topic aan met : 

Als je naar KPN overstapt vanuit Telfort raak je op de 1e plaats je huidige e-mailadressen kwijt, ook als je naar een andere provider overstapt bij tevens een thuisabo van Telfort.

Je raakt dan ook het meenemen van je huidige Telfort-internetbundel bij mobiel voor maximaal 3 maanden kwijt, daar staat dan tegenover dat je bij KPN onderling MB's kunt delen.

Je moet dan voor jezelf beslissen wat de voorkeur heeft, MB's maximaal 3 maanden meenemen of MB's delen.

Het is of het één of het ander en niet het één EN het ander.

Succes met je beslissing.


Hoi @Mauwtje, welkom bij ons op het forum. Je wilt MB's delen begrijp ik, maar dat lukt niet. Ik ben net als Noordzee benieuwd of het om een (oud-)Telfort abonnement gaat, of om een KPN abonnement? Zou je dat kunnen toelichten? Je kunt het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook op je forumprofiel zetten, dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.


Hoi @Mauwtje, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het zo duidelijk? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Hi ik kan ook geen mb’s delen. 
ik een een ex-telfort klant en wil graag naar mijn zoon kpn klant mb’s delen.  Vorige week een uur met kpn aan de chat gezeten. Lag aan een huishouden maar dat zijn we inmiddels wel. 
maar ik las iets over 1 of het andere. Waar kan ik dat instellen? 
ik hoor het graag. 


Hoi @Sonja1793, welkom op het KPN forum. Als je bent overgezet naar KPN en een oud Telfort-abonnement hebt, kan je geen MB's delen. In plaats daarvan kan jij jouw bundel meenemen naar de volgende maanden. In de reactie van Noordzee wordt verwezen naar dit topic, daarin staat alles over de overgang van Telfort mobiel naar KPN. Het MB's delen wordt daar ook benoemd, dat dit niet kan.