Skip to main content
Beantwoord

Mb's delen lukt niet

• February 19, 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Vandaag in kpn winkel abonnement voor mn zoon geregeld en toegevoegd aan producten. Wil hem mb's geven via mb's delen, maar dit lukt niet. Nummer wordt niet als optie getoond. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer dat eindigt op 81 aan jouw huishouden toegevoegd. Laat je mij weten of het nu wel lukt om MB's te delen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @PaulineV. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen MB's kan delen met jouw zoon. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer mag je achter laten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2020

Gedaan!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2020

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele nummer dat eindigt op 81 aan jouw huishouden toegevoegd. Laat je mij weten of het nu wel lukt om MB's te delen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2020

Top, dank je wel voor je hulp. Fijne dag!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @PaulineV. Ik wens jou ook een fijne dag toe! :slight_smile: