Skip to main content

Ik probeer mb's te delen maar zit in een loop zonder duidelijk te hebben wat issue is.

2 telefoonnummers toegevoegd in de kpn app.

Aanwijzingen gevolgd 

 

Hallo @NdO , als je een voormalig TFT-klant bent waarbij de mobiele abo's automatisch omgezet zijn eind januari, gaat het inderdaad niet lukken.

Als je een èchte KPN-klant bent, heb je alle nummers toegevoegd in MijnKPN en dan werkt het nog niet?

Wacht dan de reactie van een moderator af.

Succes.

 


Thanks JanD,

Niets automatisch maar 2 nieuwe kpn abonnementen afgesloten via Mediamarkt. In eerste instantie wel geprobeerd om simpel abon over te zetten.. maar goed het liep al noet helemaal soepel met krommunicatie tussen mm en kpn. 


Hoi @NdO. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @NdO. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten, dus ik ga er vanuit dat het probleem via een andere weg is verholpen. Als je mij hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Thank allen voor oplossingen en suggestisch. Inmiddels werkt het. 


Wat fijn dat je inmiddels MB's kan delen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer