Skip to main content

Over gegaan van Telfort naar kpn, maar abonnement per mrt verlengd en aangepast bij KPN. Dan zou mb delen moeten werken.  Ik krijg de melding maak een huishouden aan. Maar krijg geen link of knop

 

Hallo @ClauDoe , als je nu een ‘echte’ KPN-klant bent en geen ‘automatische voorheen Telfort’ meer dan zou je MB's moeten kunnen delen.

Je kunt een reactie van een moderator afwachten of voor een snelle(re) reactie even bellen met KPN.

 


Hoi @ClauDoe, ik zag je berichtje voorbij komen en dacht ik reageer even snel! Na die verlenging zou het inderdaad wel moeten kunnen, dus ik ben een beetje verbaasd. Maar als ik die foto zo zie, denk ik dat er nog geen huishouden gemaakt is voor de voordelen. Ik denk dat het goed moet komen als je je aanmeld voor de voordelen. Dus meld al jouw producten aan voor de voordelen via deze website, en binnen enkele werkdagen moeten de voordelen geactiveerd worden (mits je meer abonnementen bij KPN op hetzelfde adres geregistreerd hebt!).

Laat je even weten of het via die website gelukt is? Zo niet, dan help ik je graag verder. Vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummers en 06-nummer :wink:


Dankjewel voor je antwoord Susan. Blijkbaar  toch  nog  wel Telfort en dus werkt mb delen helaas niet.. Slechts 1 iemand hier in huis met hussel.

 


Ah kijk, dat verklaart het wel @ClauDoe. Wanneer de Telfort abonnementen kunnen verlengen en je een passend abonnement vind, dan zal het wel mogelijk worden! Voor nu helaas nog even niet.


Reageer