Skip to main content

Ik heb een nw abonnement afgesloten bij Kpn, het nr toegevoegd aan onze nrs, daar staat het nieuwe nr nu inderdaad bij vermeld, maar als ik mb's wil delen zie ik daar het nieuwe nr niet bij staan. Komt dat nog of moet ik zelf nog iets doen?

Welkom op ons Forum @talitha vv. Je kunt het nieuwe nummer via deze weg toevoegen. Als je dit gedaan hebt en het nummer hebt gekoppeld in MijnKPN, dan zou je MB's moeten kunnen delen. Mocht het nog niet gelukt zijn, vul dan jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk in met het nummer dat je wil aanmelden (in het opmerkingsveld). Als je daarna hier weer een berichtje stuurt, dan kijk ik met je mee.  


het is gelukt!


Waarom kan ik, als ik nog meer dan 150mb's heb, geen 50 mb overmaken naar mijn echtgenoot. Onze telefoons zijn gekoppeld. 


Waarom kan ik, als ik nog meer dan 150mb's heb, geen 50 mb overmaken naar mijn echtgenoot. Onze telefoons zijn gekoppeld. 

Als dat niet lukt krijg je ook altijd een (fout)melding.

 

 


Waarom kan ik, als ik nog meer dan 150mb's heb, geen 50 mb overmaken naar mijn echtgenoot. Onze telefoons zijn gekoppeld. 

Als dat niet lukt krijg je ook altijd een (fout)melding.

 

 

Ik krijg dan de melding dat ik niet voldoende mb's heb en dat is dus niet zo..…

Ik kan normaal óók 50 mb's overmaken. Dat is ff voldoende tot het einde van augustus..…

In september krijgen we weer nieuwe,  jippie....😊

 


Hallo @Elslo 

Je kunt MB’s delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Zolang je zelf maar minimaal 50 MB overhoudt.

Je zou aan bovenstaande voorwaarden voldoen en tocht lukt het niet.

Dat is mij ook al eens overkomen, waarom??? Ik weet het niet.

KPN bij monde van een moderator zal hier vast een antwoord op hebben.

 


Hallo @Elslo 

Je kunt MB’s delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Zolang je zelf maar minimaal 50 MB overhoudt.

Je zou aan bovenstaande voorwaarden voldoen en tocht lukt het niet.

Dat is mij ook al eens overkomen, waarom??? Ik weet het niet.

KPN bij monde van een moderator zal hier vast een antwoord op hebben.

 

Aan die voorwaarde voldoe ik ruimschoots, heb Kpn gebeld, maar die wisten het ook niet. I rest my case. Bedankt voor de info.....


Hallo @Elslo 

Je kunt MB’s delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Zolang je zelf maar minimaal 50 MB overhoudt.

Je zou aan bovenstaande voorwaarden voldoen en tocht lukt het niet.

Dat is mij ook al eens overkomen, waarom??? Ik weet het niet.

KPN bij monde van een moderator zal hier vast een antwoord op hebben.

 

Aan die voorwaarde voldoe ik ruimschoots, heb Kpn gebeld, maar die wisten het ook niet. I rest my case. Bedankt voor de info.....

Hallo @Elslo 

Je kunt MB’s delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Zolang je zelf maar minimaal 50 MB overhoudt.

Je zou aan bovenstaande voorwaarden voldoen en tocht lukt het niet.

Dat is mij ook al eens overkomen, waarom??? Ik weet het niet.

KPN bij monde van een moderator zal hier vast een antwoord op hebben.

 

Aan die voorwaarde voldoe ik ruimschoots, heb Kpn gebeld, maar die wisten het ook niet. I rest my case. Bedankt voor de info.....

Nog een laatste berichtje. Op het einde v.d.maand doneer ik mijn overgebleven mb's altijd aan de goede doelen. De laatste 150 mb's lukt ook niet. 


Even een reactie van KPN bij monde van een moderator afwachten.

Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord van KPN.

 


Klinkt een beetje als een kink in de kabel. Probeer het later nog eens. Benieuwd of het dan werkt.Â