Skip to main content

Ik wil graag mijn MB's delen, maar dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Elke keer als ik een poging doe word ik in een loop op de site en in de app terug naar start gestuurd waarbij ik nooit de optie krijg om mb's te delen. Heb zelf een hussel abonnement dus dat moet geen probleem zijn.

Welkom op het forum @IPin. Wat vervelend dat het delen van MB's niet lukt. Er is op kpn.com een uitleg over hoe je MB's kunt delen. 
Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt.


Ik deel al jaren mb’s via kpn. Maar op de een of andere manier lukt dat nu niet. Iemand een idee of hetzelfde probleem?


Probleem ook oplossing niet helaas.


Bij mij is het gelukt via mijnkpn en dan via producten op het mobiele nummer klikken.

Mmm nu lukt het niet meer 


ik heb het zelfde probleem. zo te zien hebben ze de app bij de vuilnis gegooid en kom je nu op de mijnkpn website, maar die heeft nog nooit goed gewerkt. Altijd gez… met het inloggen.

op het ene deel van de site wordt aangegeven welke producten zijn gekoppeld en een tabje verder staat dat er niets is gekoppeld.

 

Nog maar niet te spreken over de nieuwe expedia box die mij 4 maanden geleden is toegezegd. Ik betaald al meer dan 11 jaar voor een oude 9 veersie, maar een nieuwe sturen ho maar.

 

Tijd om deze (nog altijd als een stel ambtenaren functionerende) organisatie te verlaten, maar ja dan moet je alles weer overzetten.:confounded::angry::angry::angry: .

 

Ik zou mij kapot schamen als ik er werkte.


Welkom op het forum @IPin. Wat vervelend dat het delen van MB's niet lukt. Er is op kpn.com een uitleg over hoe je MB's kunt delen. 
Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dan even weten waar je tegenaan loopt.

 

Standaard antwoord van KPN service medewerker: “Zoek het eerst zelf uit”. Te Triest voor woorden.