Skip to main content

Hallo

 

Wij willen mb delen maar dit lukt niet. Nummers staan er wel bij met wie ik wil delen maar ik kan alleen maar doneren aan een sportfonds?

Heb een nieuw kpn abonnement toegevoegd staat wel tussen de producten maar is nog niet actief hoe lang duurt dat.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Hoi @Iris flierman. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de Hussel voordelen? Als je dit al hebt gedaan en het werkt nog steeds niet, dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan zoek ik het verder voor je uit. 


Ja ik heb alle nummers al gekoppeld en hussel zie ik er ook bij staan


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het mobiele nummer dat je hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel inmiddels al is toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Heb je nu wel de mogelijkheid om MB's te delen?


@Iris flierman Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het nu wel lukt om MB's te delen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!