Ik wil mb's delen met mijn partner, maar dat lukt niet .
We staan in 1 app alle diensten die we afnemen staan in 1 app.
Ik heb de app opnieuw geupload, gezocht op forum en alle acties die daar staan uitgeprobeerd maar dat lukt niet .
Nummer komt niet naar voren .
Graag actie hieop.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Klijnstrs
Welkom op het forum van KPN
Vervelend dat het niet wilt lukken, om MB’s met je partner te kunnen delen. Ik begrijp heel goed, dat je dit opgelost wilt hebben, zodat het wel kan.
KPN heeft hiervoor een speciale pagina, waar je alles over het delen van MB’s op terug kunt vinden, maar ook hoe je er zorg voor kunt dragen om dit werkend te krijgen.
Mijn partner staat gewoon geregistreerd in de app en ook alle diensten die wij afnemen.
Kan je eens een screenshot delen van het moment dat het fout gaat of wat je ziet in de app?
Je moet morgen even de klantenservice bellen, er gaat hier wat mis met de registratie. Ze zullen dan een ticket aanmaken zodat de technische it afdeling je nummers kan koppelen.
Hoi @Klijnstrs, is het nog gelukt je abonnementen te koppelen? We hebben hier ook een handig artikel over!
Nee nog niet , nog niet gelukt om te bellen !
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.