Skip to main content

 

Ik heb 4 tel nummers in de KPN compleet app. Bij 2 kan ik data  de
en maar niet in de derde telefoon.
deze is als laatste toegevoegd.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @Daany , toevallig ex-Telfort automatisch overgezet naar KPN Mobiel, dan gaat delen MB's niet werken.


Nee alles kpn compleet 3 x mobiel met abonnement 1 x mobiel met kidsim en zie het kidsim nr wel in mijn kpn maar kan geen mb delen

 


Hall @Daany , wacht dan op de reactie van een moderator.

 


Hoi @Daany, welkom bij ons op het forum. Bij 2 van de nummers lukt het delen van MB's dus wel begrijp ik, maar bij de derde niet. Kan dat nummer geen MB's ontvangen, of juist geven bij het delen? Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je het delen probeert, krijg je dan een foutmelding in beeld, is het nummer niet te zien of iets anders?

Als je dat zou kunnen toelichten en je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en de bewuste 06-nummers aan je forumprofiel zou kunnen toevoegen kan ik met je meekijken.


Nummer is niet te zien in de app


 .


Dit blijft wel prive hoop ik die gegevens 


Als je de gegevens invult bij de vakjes op je forumprofiel waar privé bij staat zijn ze alleen voor jou en moderators zichtbaar, verder voor niemand. Op die manier blijven jouw gegevens privé, dat vinden wij zoals je je kunt voorstellen ook erg belangrijk.


Hoi @Daany, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je inmiddels via een andere weg contact gehad en is het daarmee gelukt? Als dat niet zo is kan je de gegevens nog op je profiel zetten en hieronder laten weten dat je dat hebt gedaan. 


Nou weer bij kpn winkel geweest volgens de medewerker zijn houder adressen en factuur adressen het zelfde alleen staat de adres controle in de pauze status 

nou het zal wel ik snap er niets meer van en kpn waarschijnlijk ook niet meer


Hoi @Daany, dat maakt het aardig cryptisch inderdaad. Ik kijk graag met je mee wat ik er over kan zien, maar ik zie de gevraagde gegevens nog niet op je forumprofiel staan. Zou je die daar nog kunnen toevoegen?


Pufff inmiddels 6wk verder,en niemand bij kpn weet hoe je mb moet delen,triest 4 mob nrs kpn compleet thuis en niemand weet het

kan het toch moeilijk bij gaan Vodafone vragen ze zien mij al aankomen met 4 mobieltjes in mijn hand


Ik kijk graag met je mee @Daany, zodat we er hopelijk wat duidelijkheid over kunnen krijgen. Daarvoor heb ik toch echt de eerder gevraagde gegevens van alle 06-nummers nodig. Zonder die gegevens op jouw forumprofiel kan ik niets voor je betekenen.