Skip to main content
graag hulp voor het delen van mb's. Beide nummers zijn gekoppeld aan mijn KPN Compleet maar werkt niet. help?



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Goedemiddag @Ilonale, Welkom op het forum. Ik ga uitzoeken waarom je geen mb's kan delen. Zou je daarvoor beide 06-nummers, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) De 06-nummers kun je plaatsen bij opmerkingen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂 Dan kan ik het voor je nakijken.
dag Marina, zojuist de gevraagde gegevens ingevuld. Dank je voor je hulp. gr Ilona
Hoi @Ilonale, Aan de hand van je gegevens zie ik wel dat de nummers gekoppeld zijn aan KPN Compleet en mb's delen al een voordeel is. Je kunt mb's delen via MijnKPN. Kies daar voor de optie 'MB's delen' en selecteer de hoeveelheid MB's. Kies daarna het 06-nummer van de ontvanger. Bevestig het aantal MB's dat je wilt versturen. Let erop dat je zelf minimaal 50 MB overhoudt. De rest mag je allemaal delen met jouw KPN Compleet-familie. Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, wil je dan een printscreen in dit topic plaatsen van het moment waar het ''fout'' gaat?
dag Marina, dat is het hem nu net, de optie mb delen heb ik nergens staan. Enkel bevestiging dat de mogelijkheid er is.
*Admin: printscreen verwijderd i.v.m. privacy
Hoi @Ilonale, Je kijkt bij producten om je mb's te delen. Mb's delen kan via de optie overzicht. Zie printscreen. Lukt het je op deze manier wel?




dit is het enige wat ik in beeld krijg onder overzicht...


Dat is gek! Zou je jouw nummers eens willen ontkoppelen van MijnKPN via de webversie? Als je de nummers daarna weer koppelt, lukt het je dan wel op mb's te delen?




Hoi @Ilonale, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
dag Marina,



her is niet gelukt. Ik ben vanmorgen naar de KPN store geweest en zij hebben mij hiermee kunnen helpen.



dank je voor je moeite



groet Ilona
Hoi @Ilonale, Fijn dat mijn collega van de KPN winkel ervoor heeft kunnen zorgen dat je mb's kan delen. Is het ook duidelijk geworden waarom het niet lukte?
niet echt... lang bezig geweest maar uiteindelijk toch gelukt....
Dat is het belangrijkste! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten @Ilonale.

Reageer