Skip to main content

Ik heb voor mijn zoon een kpn afgesloten en hem toegevoegd aan ons adres maar nu lukt het niet om mb te delen met hem. 

Onderaan op de pagina over mb’s delen staan een aantal tips: https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm

Heb je die al bekeken (Waarom kan ik geen mb’s delen?)?


Waarschijnlijk moet je het abonnement nog aanmelden voor het "huishouden" om het combivoordeel te activeren.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Meer informatie in de Kennisbank 

 


Nee want bij het huishouden staat hij erbij. 
alleen niet bij het hussel 


Als je Android gebruikt, moet je in de App onder Mijn andere mobiele nummers het nummer van je zoon zien staan. Staat hij er niet tussen, dan is hij niet aangemeld voor de combivoordelen. Ga naar Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken en kijk ook hier of je zoon ertussen staat. Is dit niet het geval? Scroll helemaal naar beneden en klik op “Voeg een bestaand KPN product toe".

 

Op de website kan je dit vinden op Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen. Ook hierbij geldt, als je zoon er niet tussen staat is hij niet aangemeld voor de combivoordelen. Klik helemaal onderin op "Voeg een bestaand KPN product toe” om het abonnement van je zoon toe te voegen.

 

Staat het abonnement wel tussen je combivoordelen (in één of beide overzichten?), laat het even weten. Dan is er waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed. Omdat een beller altijd sneller is, kan je in dat geval bellen met 0800-0402 op ma-vr van 8:00 tot 18:00 en zaterdag tussen 8:00 en 17:00.


Het nummer staat wel in het huishouden maar niet bij mb delen. We hebben iOS telefoons. 
mijn vrouw haar nummer kan ik wel mee delen maar niet die van mijn zoon dus. Abonnement is vrijdag in gegaan. 


Als het nummer van je zoon er niet tussen staat dan is deze inderdaad nog niet aangemeld voor de voordelen.

Ik vermoed dat het in de iOS app niet heel veel anders zal zijn:

→ Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken

Hier kan je, je zoon dan als nog toevoegen. Mocht dit niet werken, dan kan je het beste morgen even bellen met KPN zodat ze dit handmatig alsnog kunnen forceren.


Ja ik denk dat het handmatig zal moeten, want we hebben deze handelingen al paar keer doorlopen. En hij komt er niet bij we zullen morgen gaan bellen. 


Eventueel kan je ook je KPN Profiel invullen, zodat een moderator (KPN Medewerker) dit misschien voor je kan doen. Het kan zijn dat deze misschien vandaag het topic nog bekijkt en iets voor je kan betekenen maar anders is een beller sneller.

 


Oh oké ik heb alles ingevuld hoop dat er iemand meekijkt en tijd heeft. 
bellen in pas morgen helaas


Hi @Van der weiden, fijn om te zien dat je al zulke goede hulp en tips gekregen hebt hier!

Ben je er daarmee uit gekomen, eventueel via onze klantenservice? Zo niet, laat het dan gerust weten. Vul je dan ook in je profiel aan wat je eigen mobiele nummer is, en wat het nummer van je zoon is waarmee je geen MB's kunt delen? Dit kan je onderin kwijt bij de persoonlijke opmerkingen. Dan kan ik even voor je kijken.


We hebben inmiddels met kon gebeld en zei hebben het handmatig gedaan. De link werkte blijkbaar niet goed 


We hebben inmiddels met kon gebeld en zei hebben het handmatig gedaan. De link werkte blijkbaar niet goed 

De link werkt in principe wel maar in sommige gevallen lijkt het in het hele proces ergens niet helemaal door te lopen. Wat ik merkte is dat ik een melding kreeg dat het was al aangemeld, maar klantenservice in een ander systeem zag dat dit helemaal niet het geval was.

Anyway… gelukkig is het nu opgelost!