Skip to main content

ondanks hebben we een KPN simkaart aangekocht voor onze dochter. Het telefoonnummer is zichtbaar in MijnKPN maar ik kan deen MB’s delen met dat GSM nummer. Ik zie voor MB’s delen alleen het GSM nummer van mijn partner staan. Hoe kunnen we dit oplossen zodat ik MB’s ook kan delen met onze dochter?

Goedenavond @Bart Eind, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zolang alle abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan, zou je MB's moeten kunnen delen. Behalve het nummer koppelen in de MijnKPN omgeving dien je het nummer ook toe te voegen aan de KPN Compleet/Hussel registratie. Heb je dit ook al gedaan? Zo niet, dan wil je vragen om dit alsnog te doen. Het kan daarna enkele werkdagen duren voordat de voordelen op het 06-nummer geactiveerd worden, hier krijg je vanzelf bericht van.

Lukt het niet via de link? Vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer van je dochter (bij persoonlijke opmerkingen) en geef even een seintje als dit gelukt is. Dan ga ik kijken of ik het nummer voor je kan aanmelden! :blush:


Beste Susan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de acties ondernomen maar gaven niet het gewenste resultaat, kun jij het nummer voor mij aanmelden svp?

Bedankt.


Hi @Bart Eind. De aanmelding is gedaan hoor. Kan een paar uurtjes duren, maar komt helemaal goed.


@Bart Eind, klopt het dat het inmiddels is aangemeld en je MB's kan delen? :blush:


Reageer