Skip to main content

Goedendag,

 

Mijn eigen KPN abonnement heeft genoeg MB’s om te delen. Nu wil ik een e-sim bij dezelfde telefoon doen, zonder MB’s. Kan ik op dezelfde telefoon de MB’s/GB’s delen?

Voorbeeld:

Allemaal dezelfde telefoon

Abonnement 1 heeft 24GB (sim-kaart)

Abonnement 2 heeft 0 GB (e-sim), maar wil de MB’s/GB’s van abonnement 1 krijgen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Joost van Essen

Ja dat kan.


Hallo @Joost van Essen 

 

Ja dat kan, data delen kan tussen nummers die in 1 huishouden zitten, maakt niet uit of ze in dezelfde telefoon zitten.

Zie ook dit kennisbank artikel:

 

Is er een bepaalde reden dat je dat wilt doen?
Ik zie het nut er niet van in om dat te doen op dezelfde telefoon, het lijkt mij dan handiger om in te stellen dat data alleen via de fysieke simkaart gebruikt wordt.

 


Dag @GeSp,

 

De reden is dat het mijn privé telefoon is waar ik nu ook een werktelefoon van wil maken. Dan blijft het wel gescheiden, maar wel op dezelfde telefoon. 

Ik wist niet dat je de data standaard kan laten gebruiken van 1 abonnement als er ook nog een ander abonnement in dezelfde telefoon zit. Dan hoeft het hele delen niet.

 

 


...

Ik wist niet dat je de data standaard kan laten gebruiken van 1 abonnement als er ook nog een ander abonnement in dezelfde telefoon zit. Dan hoeft het hele delen niet.

 

Je kan dat v.z.i.w. (op mijn toestel tenminste wel) pas instellen op het moment dat er 2 simkaarten/nummers in de telefoon zitten, dus niet verwonderlijk dat je die optie nog niet bent tegengekomen.


Reageer