Skip to main content
Beantwoord

MB's delen met een kids Sim en vanuit een onbeperkt bundel

  • July 1, 2020
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Hoi,

ik heb een kids sim afgesloten waarmee ons ventje van 9 erg blij is. Ik kan echter geen MB's delen naar de kids sim en verwacht dat dat vrij snel een uitdaging zal opleveren. MB's delen met mijn vrouw lukt wel. 

Verder kan ik vanuit mijn onbeperkt internet abonnement ook geen MB's delen met mijn gezinsleden. Deze heb ik echter gisteren los gemaakt van mijnKPN account en ik zit op een andere locatie dus activeren met de SMS lukt nu even niet. 

Kunnen jullie het delen van MB's met mijn zoon voor me oplossen en mocht het alvast kunnen ook vanuit het onbeperkt abonnement. 

Mijn klantnummers staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.

Groet,

Patrick

Beste antwoord door Vikash van KPN

Mijn excuses. Ik had niet goed gekeken. Ik heb zojuist het Kids Sim abonnement toegevoegd aan jouw huishouden. Als het goed is kan je nu al MB's delen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om MB's te delen. Anders hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Patrick_vanL. Welkom op het KPN Forum. Wat leuk dat je een Kids Sim hebt afgesloten voor jouw zoontje. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het verder voor je uit.:relaxed:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2020

Hoi Vikash,  welke gegevens mis je? naar beste eer en geweten is mijn profiel volledig. Dat heb ik vanochtend gedaan omdat ik die vraag ook in een soortgelijk draadje tegen kwam.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn excuses. Ik had niet goed gekeken. Ik heb zojuist het Kids Sim abonnement toegevoegd aan jouw huishouden. Als het goed is kan je nu al MB's delen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn excuses. Ik had niet goed gekeken. Ik heb zojuist het Kids Sim abonnement toegevoegd aan jouw huishouden. Als het goed is kan je nu al MB's delen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om MB's te delen. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 11, 2020

Vikash,

 

excuus lekker lomp van mij. Ja het is super opgelost. Dank!

 

groet patrick


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt om mb's te delen. Graag gedaan! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.