Skip to main content

Hoi,

ik heb een kids sim afgesloten waarmee ons ventje van 9 erg blij is. Ik kan echter geen MB's delen naar de kids sim en verwacht dat dat vrij snel een uitdaging zal opleveren. MB's delen met mijn vrouw lukt wel. 

Verder kan ik vanuit mijn onbeperkt internet abonnement ook geen MB's delen met mijn gezinsleden. Deze heb ik echter gisteren los gemaakt van mijnKPN account en ik zit op een andere locatie dus activeren met de SMS lukt nu even niet. 

Kunnen jullie het delen van MB's met mijn zoon voor me oplossen en mocht het alvast kunnen ook vanuit het onbeperkt abonnement. 

Mijn klantnummers staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.

Groet,

Patrick

Hoi @Patrick_vanL. Welkom op het KPN Forum. Wat leuk dat je een Kids Sim hebt afgesloten voor jouw zoontje. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het verder voor je uit.:relaxed:


Hoi Vikash,  welke gegevens mis je? naar beste eer en geweten is mijn profiel volledig. Dat heb ik vanochtend gedaan omdat ik die vraag ook in een soortgelijk draadje tegen kwam.


Mijn excuses. Ik had niet goed gekeken. Ik heb zojuist het Kids Sim abonnement toegevoegd aan jouw huishouden. Als het goed is kan je nu al MB's delen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Mijn excuses. Ik had niet goed gekeken. Ik heb zojuist het Kids Sim abonnement toegevoegd aan jouw huishouden. Als het goed is kan je nu al MB's delen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om MB's te delen. Anders hoor ik het graag!


Vikash,

 

excuus lekker lomp van mij. Ja het is super opgelost. Dank!

 

groet patrick


Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt om mb's te delen. Graag gedaan! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.