Skip to main content
ik overweeg om buiten internet , tv, en vast bellen ook 2 sim only abonementen af te sluiten. Nu wil ik weten of ik als ik een abonnement met alleen bellen heb en een met bellen en mb's met het alleen bellen abonnement in geval van nood toch kan internetten
Hallo @Tom Lammers Welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt 🙂 Om je kort een antwoord te geven: Ja, dat is zeker mogelijk!



MB’s delen kan als je KPN Compleet bent en twee of meerdere mobiele KPN abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Via je persoonlijke MijnKPN account zie je welke mobiele nummers zijn aangemeld voor Compleet. Via de MijnKPN (site) of MijnKPN app kun je heel eenvoudig MB's onderling delen. De gulle zender en blije ontvanger krijgen een bevestiging per SMS van het aantal verzonden of ontvangen MB’s :)



Handig om te weten:


  • Je kunt zo vaak als je wilt MB’s verzenden, zolang je maar minimaal 50 MB tegoed overhoudt
  • Je kunt ook MB’s delen met abonnementen zonder MB-bundel (KPN Budget)
  • Ontvangen MB's kunnen ook weer gedeeld worden
  • De resterende MB’s zullen aan het einde van de kalendermaand komen te vervallen
  • Extra gekochte MB's bundels kunnen niet gedeeld worden
  • Als je MB's op zijn wordt de snelheid verlaagd naar maximale 64 Kbps, genoeg om te Whatsappen. Je betaalt geen kosten voor internet buiten je bundel

Heb je nog vragen, of wil je graag met een KPN Mobiel expert hierover in contact om de abonnementen aan te vragen? Geef een gil, we helpen je graag verder 🙂
Hey @Tom Lammers, ik heb je niet terug gezien in dit topic. Kan ik je nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag als je nog vragen hebt 🙂

Reageer