Skip to main content

ik zit met mijn partner in Spanje en nu wil ik mb’s delen maar dit lukt niet. Beide 06 staan oo hetzelfde adres en abbo kpn, hoe m

Niet zo handig @RayOx 🙁

We zijn een aantal dagen verder: is het in tussentijd wél gelukt? Zo nee, dan wil ik je aanraden om een kijkje te nemen in het volgende artikel:

 


Je kunt dit dus niet activeren als je reeds in het buitenland zit!

Waardeloos!


Wat kan je niet activeren @RayOx? Om Mb's te kunnen delen hoeft er niets geactiveerd te worden. Je geeft aan dat ze beide op hetzelfde adres geregistreerd staan, is 1 van de nummers wellicht nog niet aangemeld voor de Combivoordelen en bedoel je dat met activeren? Dit kan ook gewoon vanuit het buitenland, via de activatiepagina (klik)


Staan beide op 1 adres en alle twee  aangemeld maar het werkt dus niet in het buitenland!


Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast je naam- en adresgegevens ook beide mobiele telefoonnummers in het opmerkingenveld noteren.

Ik kijk graag even met je mee want dit is echt absoluut wél mogelijk in het buitenland dus er zal ergens iets mis gaan.