Skip to main content

Goedenavond,

Heb een kids Sim abonnement afgesloten voor mijn zoon heeft, echter kan ik geen mb’s van mijn abonnement met zijn kids Sim delen. 
 

kan dit ajb opgelost worden? 
alvast bedankt. mvg, Sab

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond,

Heb een kids Sim abonnement afgesloten voor mijn zoon heeft, echter kan ik geen mb’s van mijn abonnement met zijn kids Sim delen. 
 

kan dit ajb opgelost worden? 
alvast bedankt. mvg, Sab
 

Dit kan ook niet (helaas). 


Hi @Sabjuh, bedankt voor jouw bericht!

Dat is niet helemaal waar wat hierboven gezegd wordt. De enige abonnementen die niet meedoen met MB's delen zijn oud Telfort abonnementen. Met een kids sim kan je wel MB's delen, maar het nummer moet wel aangemeld zijn voor de voordelen! Wil je dit controleren in MijnKPN en anders het nummer toevoegen aan jullie registratie via deze website? 


Mocht dat niet lukken, vul dan je Forum profiel aan met de relevante gegevens zoals naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer van het kids abonnement!

Ik hoor graag van je!


Mooi! Dat wist ik niet dat dat bij KPN wel kan. Ik heb inderdaad oud Telfort. Goed te weten voor de toekomst als ik ècht KPN mobiel heb. 


Zeker goed om te weten! Inderdaad, bij oud Telfort abonnementen is het een kwestie van verlengen bij KPN en dan heb je deze optie ook! :wink:


Zeker goed om te weten! Inderdaad, bij oud Telfort abonnementen is het een kwestie van verlengen bij KPN en dan heb je deze optie ook! :wink:

Klopt maar je betaald wel stuk meer 😉 dus ik blijf nog wel even bij oude Telfort. 


Heb zojuist ingelogd op mijn KPN, alle (mobiele) nummers zijn toegevoegd aan mijn KPN Compleet.
Met mijn abonnement kan ik wel mb’s delen met die van mijn man en oudste zoon, maar nog steeds niet met de kids Sim van mijn jongste zoon ondanks dat dit nummer is gekoppeld. 

Morgen anders maar contact opnemen met de klantenservice, want alle gegevens zijn ingevuld en de nummers zijn gekoppeld. 
 

bedankt voor je reactie @Susan_  👍🏼


@Sabjuh een koppeling in MijnKPN heeft hier niet zozeer mee te maken. Ze moeten allen aangemeld zijn voor de voordelen, op hetzelfde adres. Heb je inmiddels contact gehad en is dit rechtgetrokken?


Reageer