Skip to main content

Goede morgen, heb kids sim aangeschaft voor mijn dochter en haar nummer gekoppeld op dezelfde manier als mijn data Sim for iPad in mijn KPN app, echter als ik MB’s wil delen kan dat alleen met mijn data Sim en niet met the kids Sim?

 

enig idee waarom dit niet kan en wat ik kan doen om dit op te lossen.

 

mvg

maurice

Hoi @Msoontiens. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken waarom je geen MB's kan delen met jouw dochter. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi vikash,

 

heb alles ingevuld

 

en bedankt voor je hulp alvast


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het kids sim abonnement aangemeld voor de Hussel voordelen. Het kan even duren voordat deze aanvraag verwerkt is. Laat je mij weten of het gelukt is?


Hoi vikash,

 

we zijn er bijna.

ik kan nu MB’s delen van mijn dochters nummer naar mijn telefoon en ipad

maar het ging eigenlijk over het delen van MB’s van mijn abonnement naar de kids Sim en daar zie ik alleen mijn Sim


@Msoontiens Dat begrijp ik. Ik zie dat de aanvraag nog niet volledig verwerkt is, dus ik ga er vanuit dat het later op de dag wel mogelijk is. Als het niet werkt, dan hoor ik dat graag van je!


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het kids sim abonnement aangemeld voor de Hussel voordelen. Het kan even duren voordat deze aanvraag verwerkt is. Laat je mij weten of het gelukt is?

Hoi vikash,

het is gelukt bedankt voor de goede zorgen


Wat fijn dat het inmiddels werkt. Graag gedaan!


Reageer