Skip to main content

 Beste,

Het lijkt erop dat de Hussel voordelen nog niet gelijk zijn tussen mijn abo en dat van de Kids Sim. Ik kan namelijk geen MB’s delen met de Kids Sim.

Hallo @Soukeloukou, in onze kennisbank vind je een instructie voor als het MB's delen niet lukt. 

 

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Hoor graag van je of het hierna wel lukt! 


Hi, het lukt helaas niet.

Hij geeft de volgende foutmelding;

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.


Ik heb de Kids Sim voor je handmatig toegevoegd. MB's delen is nu mogelijk. 


Ik heb helaas ook hetzelfde probleem dat ik niet met de kids abonnementen kan delen. Hoe kan ik dit invoeren, want krijg ook een foutmelding als ik ze probeer in te voeren.

Mvg Dominique

 


Zou je jouw profiel in willen vullen? @DominiqueMuit? Dan ga ik er voor zorgen dat je MB's kunt gaan delen. 


Zou je jouw profiel in willen vullen? @DominiqueMuit? Dan ga ik er voor zorgen dat je MB's kunt gaan delen. 

Ik denk dat ik het nodige heb ingevuld. Alvast bedankt! 

Mvg Dominique


Profiel is goed ingevuld @DominiqueMuit. Heb direct het probleem opgelost. Je kunt nu per direct met de Kids Sim abonnementen gaan delen.

De abonnementen waren wel aangemeld maar op de een of andere manier waren de 06-nummers niet gekoppeld. Stonden dus abonnementen zonder nummer aan jouw Hussel voordelen gekoppeld. 


Profiel is goed ingevuld @DominiqueMuit. Heb direct het probleem opgelost. Je kunt nu per direct met de Kids Sim abonnementen gaan delen.

De abonnementen waren wel aangemeld maar op de een of andere manier waren de 06-nummers niet gekoppeld. Stonden dus abonnementen zonder nummer aan jouw Hussel voordelen gekoppeld. 

Heel erg bedankt voor het oplossen van het probleem!

Alvast een heel fijn weekend!


Recent mijn derde kind toegevoegd aan abonnement met kids Sim. Maar zij staat niet, net als mijn andere twee kinderen, in het lijstje om MBs te delen. Ik krijg haar niet toegevoegd. Kunnen jullie dit voor mij regelen? 


Hallo @FloortjeP, om je te kunnen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel in willen vullen en hierna dan even een reactie geven in dit topic? 


@Jeroen_dB

Goede dag, Jeroen. Ik heb hetzelfde probleem. Kun je me helpen met dit?

Om precies te zijn, het kidsim-nummer staat niet in de lijst met wie ik het kunt delen


Kids sim is aangemeld @Natalija1976. Je kunt MB's gaan delen. 


Ervaar hier hetzelfde probleem bij nieuwe kids sim (actief per 29 juni), zie profiel. Alvast dank voor je hulp!


Ik heb ook het probleem dat ik niet kan delen met mijn kind. Mijn man en ik hebben beide een abo. 

Maar ook zou ze ipv 15 euro ... 12.50 moeten betalen omdat we kpn mobiele abo hebben. Ook dit is niet zo 

 

Kun je me helpen?


Vanaf heden heeft de Kids sim ook de extra korting van €2,50. MB's delen is vanaf nu ook mogelijk @Marja777 


Beste Jeroen.

 

Echt heel erg bedankt voor je snelle service. Heel fijn dat t nu geregeld is. 

Groetjes Marja