Skip to main content

Beste @Vikash,

 

Ik heb hetzelfde probleem met een nieuwe sim-only. Toevoegen van het nummer aan het overzicht is gelukt. Alleen als ik MB's wil delen van een ander abonnement dan staat dit nummer niet in het keuzelijstje. Het nummer staat echter nog niet onder ‘Voordelen per product’, als ik het daar wil toevoegen dan krijg ik een foutmelding. 

 

Doe ik iets fout?

 

Met vriendelijke groet

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @RutgerG. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist alle mobiele abonnementen opnieuw aangemeld. Zou je het nog eens willen proberen? Op deze pagina kan je bekijken hoe je mb's deelt


Hallo @Vikash ,

Het lijkt nog niet veranderd als ik in de mijn kpn app kijk. Als ik het abonnement kies waarmee ik mb's wil delen dan staat daar een optie gezin aanmaken. Het is dus net alsof dat abonnement niet op hetzelfde adres staat. Ik heb het eergisteren pas geactiveerd. Misschien dat de administratie nog achterloopt?

Groet

Rutger

 


Dat zou kunnen. Hoeveel mobiele abonnementen heb je bij KPN?  Zou je het mobiele nummer in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel willen achterlaten? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


We hebben 1 oud telfortabonnement en vier kpn-abonnementen, waarvan één klein-zakelijk KPN-abonnement. Ik zet het nummer van het KPN-abonnement waarvan het niet lukt om daar MB's aan toe te delen in mijn profiel.


Bedankt voor het achterlaten van alle mobiele nummer. Ik heb het nummer dat eindigt op 80 toegevoegd aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Laat je mij weten of het nu wel lukt om MB's te delen?


Het lijkt te werken! Ik kan nu MB's delen met het nieuwe abonnement. De toegekende MB's worden alleen nog niet weergegeven, maar als ik vervoglens MB's deel van het nieuwe abonnement dan zegt hij wel dat ik 50MB kan delen met weer een ander abonnement. Ze lijken dus wel toegekend (maar niet zichtbaar).

 

De 5 euro husselkorting wordt nu ook goed weergegeven bij het nieuwe abo (is nu 14-5 = 9 euro) als ik de abonnementdetails bekijk, maar op de voordelenpagina per abo zie ik die 5 euro husselkorting bij het nieuwe abo ook niet vermeld staan (wel bij de andere abo's). 

Het wordt nog niet allemaal helemaal duidelijk weergegeven, maar in de basis lijkt het wel goed verwerkt te zijn.


Het kan even duren voordat alles goed is verwerkt. Ik zou je willen vragen om het de komende 24 uur af te wachten. Als het morgen nog steeds niet werkt, dan zet ik het door naar een achterliggende afdeling. Ik hoor graag van je!


Is het ondertussen al gelukt om MB's te delen?


Het werkt nu helemaal. Het nummer wordt nu ook getoond bij de product voordelen en onderling gratis bellen, 5 euro hussel worden nu goed aangegeven. Mb delen werkt ook een wordt ook goed weergegeven. Problem solved. Dankjewel!


Graag gedaan! :relaxed: