Skip to main content

Goedemiddag, mijn  man en ik hebben nu allebei een abbonement van 50GB internet te gebruiken in buitenland en nederland.  En indien mijn man te kort komt met MB's deel ik mijn MB's met hem.

Nu loopt mijn man zijn mobiel abbonement af en zou hij voor een nieuw abbonement kunnen gaan met nieuwe telefoon en met KPN Hussel.

Alleen mijn man zit meer in het buitenland dan in nederland. En nu zag ik dat bij KPN hussel unlimited je maar 22GB in het buitenland kan opmaken.

als ik het gebruik van de afgelopen maanden analyseer zit hij vaak aan 27-30 GB in het buitenland. Kan ik dan nog steeds mijn MB's met hem delen zodat hij in het buitenland gewoon door kan blijven internetten of gaat dat niet icm met mijn oudere (van 2 jaar geleden) afgesloten abbonement ? 

Hallo @Renee123spike ,

Als je man overgaat naar KPN Hussel, dan kun je hem nog steeds MB’s toebedelen. Wellicht handig als hij aan het eind van de maand over de 22GB heen is. 
 

Maar mogelijk is het slimmer dat jouw man zijn abonnement niet verlengt. Want dan blijft zijn oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde voorwaarden als nu. Alleen eventuele toestelkosten zouden dan niet meer betaald hoeven worden. Als hij dan een nieuwe telefoon nodig heeft, dan kan hij die zelf ergens kopen en daar dan zijn huidige Sim-kaartje in stoppen. 
 

En dan kunnen jullie gewoon doorgaan met MB’s delen op de manier waarop jullie dat nu ook gewend zijn. 

 


Hallo @Renee123spike. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Noordzee je vraag al heeft beantwoord. :smile: Ik heb hier inhoudelijk niets aan toe te voegen. Weet je zo voldoende? Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Hallo @Renee123spike ,

Als je man overgaat naar KPN Hussel, dan kun je hem nog steeds MB’s toebedelen. Wellicht handig als hij aan het eind van de maand over de 22GB heen is. 
 

Maar mogelijk is het slimmer dat jouw man zijn abonnement niet verlengt. Want dan blijft zijn oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde voorwaarden als nu. Alleen eventuele toestelkosten zouden dan niet meer betaald hoeven worden. Als hij dan een nieuwe telefoon nodig heeft, dan kan hij die zelf ergens kopen en daar dan zijn huidige Sim-kaartje in stoppen. 
 

En dan kunnen jullie gewoon doorgaan met MB’s delen op de manier waarop jullie dat nu ook gewend zijn. 

 

@Renee123spike 

Hebben jullie al een besluit genomen? Is alles duidelijk zo? 


Reageer