Skip to main content
kan ik mijn mbs delen als ik een Telfort abn.heb?



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hoi @Kourbit, Helaas is dit niet mogelijk met een Telfort abonnement. Mb's delen is een KPN Compleet voordeel. Mocht je overgaan met je Telfort mobiele abonnement, kom je hier wel voor in aanmerking.
Volgens mij kan dit wel. Zie https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Service-KPN:c=07.+service+-+service+%26+contact+-+Telfort+Compleet+(migratie):d=brd+-+generiek+-+compleet+(tft)+-+alg+-+mbm+-+yield:co=%2Bcompleet%20%2Btelfort:f1=%2Bcompleet+%2Btelfort:f2=b&gclid=EAIaIQobChMI3rCnudnp4wIVWOJ3Ch2n4wF-EAAYASAAEgI4RvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Nee een Telfort mobiel abonnement kan geen Mb's delen dit is geen onderdeel van Telfort Compleet

Dat is voorbehouden aan KPN abonnementen en KPN Compleet.
Als het abonnement verlengt kan worden kan dit met een KPN mobiel abonnement (ivm de fusie). Daarna val je dus onder KPN Compleet en kun je MB's overhevelen naar of krijgen van andere mobiele abonnementen van KPN (niet van Telfort) op hetzelfde adres.
@Kourbit, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord en je geen vragen meer hebt. Anders horen we het graag!
Technisch is dat geen verlengen je kan wel zonder aansluitkosten en nummerbehoud overstappen naar KPN vanaf 4 maanden voor het contract beëindigd

Reageer