Skip to main content

hoi  ik heb al vier  telefoonnummers waar ik mb kan delen  maar nu is er nog een telefoonnummer bijgekomen en daar lukt het niet om mb te delen terwijl ik hem wel zie in mijnkpn en in mijn app

vraag is dus  hoe kan ik dit oplossen of wat doe ik verkeerd ?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi  met mijn gezin op een adres heb ik vijf telefoonnummers in mijnkpn staan maar van het laatste telefoonnummer wat toegevoegd is kan ik geen mb delen

 

Admin: topic samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @Willem758. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen naar alle telefoonnummers. Ik heb dit zojuist doorgezet naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen ervoor zorgen dat alle Hussel voordelen alsnog worden geactiveerd. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen jouw doorverbinden met deze afdeling. 


Hallo @Willem758 , je hebt nog een topic aangemaakt met dezelfde vraag, is niet zinvol, geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen, zie ook de reactie van een moderator in je andere topic.

 


mijn oprechte excuses hiervoor

het is idd opgelost nu maar zal in de toekomst als ik een probleem heb het wel in een topic zetten


Wat goed dat het inmiddels is verholpen. Als je in de toekomt andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer