Skip to main content

Ik ben verhuisd naar mijn ouders. Adreswijziging doorgeven en staat nu op factuur. Echter mijn vader kan geen MB’s delen naar mij omdat mijn mobiel nr er  niet bij staat. Heb alle aanwijzingen gevolgd maar nummer toevoegen lukt niet! Help!

Hallo @Jesskuh , wat voor (fout)melding krijgt je als je vader probeert in zijn MijnKPN jouw mobiele nummer toe te voegen?

 

 


Hi Jesskuh, welkom hier. 

Als je adres nu goed staat dien je je op nieuw aan te melden voor de KPN voordelen op het nieuwe adres. Dan worden jullie nummers ook gekoppeld en zullen jullie Mb's kunnen delen. 


Helaas Alex,

Bij Producten staat geen “Bekijk uw voordelen” dus daarom naar aanmeld formulier gegaan wat jij aangaf. Het nieuwe adres ingevuld, mijn telefoon nr maar krijg na klikken op “check aanmelding” de volgende foutmelding:

Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Je aanmelding lukt niet, of je bent al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Volgens mij voldoe ik aan alle voorwaarden dus ik word hier een beetje moe van 😢


Hallo @Jesskuh , wat voor (fout)melding krijgt je als je vader probeert in zijn MijnKPN jouw mobiele nummer toe te voegen?

 

 

Die ziet heel mijn nummer niet JanD... 

Ik krijg foutmelding bij aanmelding bij KPN Voordelen:

Aanmelden voordelen lukt (nog) niet

Je aanmelding lukt niet, of je bent al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.
Dot kan toch geen maand duren lijkt mij!


Zou je je profiel willen aanvullen met zowel jouw 06-nummer als dat van je vader? Dan kan ik nakijken waarom dit niet lukt. 


Zou je je profiel willen aanvullen met zowel jouw 06-nummer als dat van je vader? Dan kan ik nakijken waarom dit niet lukt. 

Gedaan! Alle telnrs op adres vermeld!


Dankjewel, zou je het nu nogmaals willen proberen?


Dankjewel, zou je het nu nogmaals willen proberen?

Fantastisch! Is gelukt! 🙏 Dankjewel! Prima service!


Top! Graag gedaan uiteraard.