Skip to main content

Mijn ex staat ook nog steeds bij het mb’s delen bij mij.

Al eerder gebeld, en toen moest zijn adres nog omgezet worden. Dat heeft hij toen gedaan, maar het staat er nog steeds. Ik vind dat hij uit mijn profiel moet, als we niets meer met elkaar te maken hebben, maar hij blijft maar verschijnen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welkom op ons forum @Missy75 en goed dat je aan de bel trekt.

Ik wil graag met je uitzoeken hoe dit nu zit en oplossen. Zou je hiervoor jouw forum profiel kunnen invullen met jouw gegevens? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:


Welkom op ons forum @Missy75 en goed dat je aan de bel trekt.

Ik wil graag met je uitzoeken hoe dit nu zit en oplossen. Zou je hiervoor jouw forum profiel kunnen invullen met jouw gegevens? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:

Volgens mij heb ik nu alles ingevuld


Yes dankje!
Ik heb zojuist een melding uitgezet bij onze KPN compleet afdeling met het verzoek het andere nummer uit jouw voordelen te halen. Je krijgt er nog bericht van per e-mail en SMS zodra dat gereed is.
Mocht je ex zijn adres (nog) niet goed hebben aangepast dan zal je ex zelf even contact met ons moeten opnemen.


Yes dankje!
Ik heb zojuist een melding uitgezet bij onze KPN compleet afdeling met het verzoek het andere nummer uit jouw voordelen te halen. Je krijgt er nog bericht van per e-mail en SMS zodra dat gereed is.
Mocht je ex zijn adres (nog) niet goed hebben aangepast dan zal je ex zelf even contact met ons moeten opnemen.

Hij zou dit 5 maart geregeld hebben. Dit heeft hij telefonisch door gegeven bij jullie.

Ik wacht het verder af. Dank je wel