Skip to main content
Beantwoord

MB's delen sinds de overgang van Telfort naar KPN

  • February 18, 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Al onze abbonementen zijn inmiddels over gegaan van telfort naar kpn, nou wou ik mb's delen,  dus id's aangemaakt, compleet aangevraagd maar krijg geen reactie daarover en het delen lukt nog steeds niet. 

 

Mvg

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Mariska25, welkom op het KPN forum. MB's delen is inderdaad niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen. In plaats daarvan kan je jouw ongebruikte MB's en belminuten meenemen naar de volgende maand. Zie ook dit topic over de overgang van Telfort mobiel naar KPN.

Als je wel MB's wilt kunnen delen, kan je het abonnement aanpassen naar KPN hussel. Daarmee verlies je je huidige Telfort voordelen, je zult dan onder de KPN mogelijkheden vallen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • February 18, 2020

Dat gaat helaas ook niet lukken, daarvoor zul je het abonnement over moeten zetten naar een 'vol' KPN abonnement. Dat doe je vanzelf als je gaat verlengen.


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2020

Hoi @Mariska25, welkom op het KPN forum. MB's delen is inderdaad niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen. In plaats daarvan kan je jouw ongebruikte MB's en belminuten meenemen naar de volgende maand. Zie ook dit topic over de overgang van Telfort mobiel naar KPN.

Als je wel MB's wilt kunnen delen, kan je het abonnement aanpassen naar KPN hussel. Daarmee verlies je je huidige Telfort voordelen, je zult dan onder de KPN mogelijkheden vallen.