Skip to main content
Beantwoord

mb’s delen? uw mb’s zijn geld waard!

  • July 16, 2020
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Wie heeft er mb’s over voor deze maand? Ik betaal er per tikkie 2,50 per gig voor.

 

wilt u meer weten over mijn motivatie:

 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/per-direct-onbeperkt-data-bundel-upgrade-498974

 

of hier waar mijn opmerkingen zijn heen gekopieerd:

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/per-direct-upgraden-naar-hogere-databundel-503400?postid=1030265#post1030265

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Gefrustreerde kpnklant  niet-huisgenoten op eenzelfde adres kunnen geen MB's delen met andere klanten (derden).

Je kunt wel MB's delen met geregistreerde goede doelen. Jij lijkt me ook wel een goed doel, maar komt niet voor in de lijst, dus, helaas, wat jij wilt gaat niet lukken.:tired_face:

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Antwoord
  • July 16, 2020

Hallo @Gefrustreerde kpnklant  niet-huisgenoten op eenzelfde adres kunnen geen MB's delen met andere klanten (derden).

Je kunt wel MB's delen met geregistreerde goede doelen. Jij lijkt me ook wel een goed doel, maar komt niet voor in de lijst, dus, helaas, wat jij wilt gaat niet lukken.:tired_face:

 


Ben wel benieuwd hoeveel zo’n goed doel per gig krijgt.…

 

ik heb het hele jaar veel mb’s over en als zij ook 7,99 per gig krijgen vind ik het ineens de moeite waard!

 

Is er een link naar de regeling die kpn met de goede doelen heeft hierover?


  • July 16, 2020

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 22, 2020

Hi @Gefrustreerde kpnklant. Zoals JanD al aangeeft gaat dit niet werken omdat MB's delen alleen mogelijk is als het abonnement op hetzelfde adres staat geregistreerd. Voor de rest zie ik dat Alex je al antwoord heeft gegeven in het andere topic.