Skip to main content
1 abonnement met veel data, 3 abonnementen zonder data.

MB's delen op de eerste dag van de maand geeft steeds vaker technische problemen.


  1. Kan ik de MB's ook de dag van tevoren al delen voor de komende maand of vervallen ze dan meteen?
  2. Kan er automatisch gedeeld worden zoals bij Vodafone?
Hoi @GRMS. Welkom op het KPN Forum! Alle MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand. Dit geldt ook voor MB's die gedeeld zijn. Je kan het beste aan het begin van de maand MB's delen. Automatisch MB's delen is op dit moment niet mogelijk. Onze systemen zijn daar helaas niet op gebouwd. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk worden, dan laten wij dat uiteraard weten op het KPN forum. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hoi @GRMS. Welkom op het KPN Forum! Alle MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand. Dit geldt ook voor MB's die gedeeld zijn. Je kan het beste aan het begin van de maand MB's delen. Automatisch MB's delen is op dit moment niet mogelijk. Onze systemen zijn daar helaas niet op gebouwd. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk worden, dan laten wij dat uiteraard weten op het KPN forum. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!



Tja, de systemen zijn niet gebouwd op automatisch delen, maar, gezien de ervaringen van mij en veel anderen o dit forum, ze zijn ook niet gebouwd om op de eerste dag van de maand delen: ‘s morgens is delen vrijwel nooit mogelijk doordat mijn.kpn overbelast is... Mijn voorstel is om in elk geval delen 24 uur van tevoren mogelijk te maken om de piek op te vangen.
Ik heb het nog even voor je nagevraagd. KPN is al aan het onderzoeken of het mogelijk is om onze systemen aan te passen, zodat automatisch delen wel mogelijk wordt. Dit zou het probleem moeten verhelpen. Zodra hier meer over bekend is, laat ik je het weten.

Reageer