Skip to main content
Ik heb 2 abbonementen bij KPN, een met en een zonder databundel, sinds kort kan ik niet meer onderling Mb's delen tussen de toestellen, aan gezien deze keuze niet meer voorkomt in de App en Mijn KPN, iemand een idee*
Goedenavond Richard-E, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Er zijn helaas wat problemen met de MijnKPN omgeving. De situatie die jij schetst, komt voor via de website variant. Heb je deze problemen ook met de MijnKPN app? Indien je dat nog niet hebt getest, zou je dat willen nakijken voor mij? Verder wil ik even controleren of de KPN Compleet registratie nog goed is. Zou je één van de 2 mobiele nummers willen toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel? 🙂
Hier hetzelfde probleem zowel op de site als in de app. Het lijkt wel of de mobiele nummers als product zijn verdwenen in mijn account. Herstelt KPN dat of kan ik zelf iets doen?
@prisma - ronald, dat is jammer om te horen. Bij mij is het probleem met beide opties nog niet bekend helaas. Ik ga erachteraan voor je! Zou je de app opnieuw willen installeren en kijken of je het probleem op meerdere internetbrowsers krijgt? Dit zou je zelf kunnen proberen, werkt dat niet dan ga ik verder vragen wat de oplossingen zijn (indien die er al zijn).
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar de gegevens van de mobiele nummers wordt niet in de app geladen. Hetzelfde geldt voor de website van 'mijn kpn',




Bedankt voor je reactie! Ik heb even het nummer gebruikt die je had toegevoegd, en hier zie ik een zakelijk abonnement. Gebruik je ook de zakelijke MijnKPN omgeving?



Ook ontvang ik graag het klantnummer zodat ik het eventueel kan doorzetten naar onze technische mensen achter de schermen!
Ik heb al gebeld met de Helpdesk van "Zakelijk". Er is al 1,5 week storing in de website (database) van KPN. Dit is echter NERGENS op de site van KPN te lezen, maar intern wel bekend.

De helpdeskmedewerker gaf aan dat daardoor er o.a. geen MB/data kan worden overgeboekt naar andere mobiele nummers in hetzelfde account. Een oplossing hebben ze niet voorhanden (ze weten niet hoe ze de storing moeten verhelpen) en kon ook niet aangeven wanneer dat mogelijk opgelost zou zijn ("ze zijn er al 1,5 week mee bezig"...).

Ik kon wel 1.000 MB kopen voor 8 euro of moest maar ergens op de WiFi gaan (??!!!!)

Verder moest maar 'gewoon afwachten' en iedere dag even proberen of ie het weer deed.... (?!!!)



Pfffff, dàt kan toch niet: een storing (van een uur, middag of dag) is vervelend maar acceptabel, maar al 1,5 week (!) en je klanten niks te bieden hebben...
UPDATE: Ik zie net dat de gegevens / koppelingen van 06-nummers in mijn account zijn hersteld: vanaf nu gelukkig weer mogelijk de verbruik gegevens in te zien en om MB/DATA over te boeken.
We zijn weer een maand verder en opnieuw het moment om data te verdelen... maar...

ik merk dat bij het inloggen in mijn app of MijnKPN website, mijn gegevens WEER niet worden ingeladen!



Het is dus weer niet mogelijk om data te delen met andere nummers.

Ik kan ook mijn facturen niet inzien.

Pfffffff
@prisma - ronald, dat kan helaas kloppen. Vanaf vrijdag spelen er enkele issues met KPN ID waardoor inloggen moeilijk of helemaal niet gaat. Hierdoor kan het zijn dat het dus niet optimaal werkt. Dit staat in principe los van wat er vorige maand gebeurde. Speelt het probleem nog steeds? Dan ga ik erachteraan, navragen of het bekend is wanneer het opgelost moet zijn!
@prisma - ronald, dat kan helaas kloppen. Vanaf vrijdag spelen er enkele issues met KPN ID waardoor inloggen moeilijk of helemaal niet gaat. Hierdoor kan het zijn dat het dus niet optimaal werkt. Dit staat in principe los van wat er vorige maand gebeurde. Speelt het probleem nog steeds? Dan ga ik erachteraan, navragen of het bekend is wanneer het opgelost moet zijn!



Beste Susan_ Inmiddels werkt hij weer en heb ik data kunnen delen. mvgr Ronald

Reageer