Skip to main content

Wil graag mb's delen met dochter. Lukt me niet via app/inlog. Ze staat wel toegevoegd aan mijn producten. 

Hoi @Sil70. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Zou je jouw gegevens willen achterlaten in je KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat gebeurd is? Dan zoeken wij het verder voor jou uit.


Heb gegevens aangevuld.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik ben vergeten om te vragen wat het nummer is van jouw dochter. Wil je het mobiele nummer van jouw dochter nog achterlaten ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel? 


Toegevoegd


Heb je al kunnen kijken?

Zou mijn dochter blij maken 


Bedankt voor het achterlaten van het nummer van jouw dochter. Ik heb het voor je uitgezocht en ik moet je helaas teleurstellen. Jouw dochter heeft een ‘oud’ Telfort abonnement. Alleen bij een KPN Mobiel abonnement heb je de mogelijkheid om MB's te delen. Dan profiteer je namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Je kan op je factuur zien of je een oud Telfort hebt: er staat ‘TFT’ bij de naam van je abonnement. In dit topic lees je hier meer over. 


Gelezen en duidelijk. Dank voor je reactie Vikash.


Als het mobiel abonnement in de toekomst wordt verlengt, dan wordt het wel mogelijk. 

Graag gedaan @Sil70!