Skip to main content
Ik wil graag mb's delen met mijn partner. Elke keer als we het proberen komen we op deze tekst uit als we op mb's delen klikken: Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet. Met Onderling MB's Delen kunnen KPN klanten gemakkelijk via MijnKPN of de MijnKPN app MB's naar elkaar verzenden en/of van elkaar ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. MB's delen kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.



Wij hebben ook al geprobeerd om via KPN compleet een nummer toe te voegen. Er komt elke keer een melding dat er iets niet klopt. We krijgen het niet voor elkaar..
Goedemorgen @K. Smit, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen, na al die moeite! Het nummer toevoegen in MijnKPN is al gelukt, maar het aanmelden voor KPN Compleet nog niet begrijp ik. Op welke manier heb je geprobeerd om een nummer te toe voegen? Het makkelijkste is om vanaf het 06-nummer 'COMPLEET AAN' te sms'en naar 1515 (gratis). Verder kan je de mobiele nummers (indien ze beide nog niet KPN Compleet zijn) aanmelden via onze aanmeldpagina.



Lukt ook dat niet, dan kijk ik graag even mee. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en beide 60-nummers (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik op onderzoek uit waarom het niet wil lukken!
@K. Smit, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of het gelukt is via het sms'je? Anders help ik je alsnog graag verder 😉
@K. Smit ik heb een ticket aangemaakt zodat er achter de schermen nogmaals even naar gekeken gaat worden.
@K. Smit, volgens mijn systeem en gegevens is het sinds 4 juli gelukt om het nummer aan te melden voor KPN Compleet. Klopt dat? 🙂

Reageer