Skip to main content
Is het mogelijk om gedeelde MB's terug te geven aan het hoofdnr?
Hoi Kings, welkom hier.



Een goede vraag, nog niet eerder tegengekomen hier. Heb je dit ook geprobeerd om te doen? Kijken of het lukt?



Ik heb hier niet 2 mobieltjes bij de hand die gekoppeld zijn, kan het nu niet zo snel testen. Ik vraag dit hier in de tussentijd ook na. Zodra ik iets hoor zal ik het hier ook plaatsen.
Ik wacht nog steeds op een antwoord. Ik zie dat je mijn post hebt geliket, heb je het zoelf ook geprobeerd om terug te delen?
Ja al geprobeerd. Denk dat ik al weet wat het probleem is; de telefoons staan niet op mijn naam, denk dat ik ze daardoor niet kan zien op de KPN app.



In elk geval bedankt voor de moeite tot nu toe.
Ik heb in ieder geval een update: Het kan. Je moet ze dan wel kunnen zien in Mijn KPN. Of ze op je naam staan of niet maakt niet uit, zolang ze maar gekoppeld zijn aan je KPN Compleet pakket.
...zolang ze maar gekoppeld zijn aan je KPN Compleet pakket.

Dat moeten ze toch al, want anders kan je überhaupt niet delen toch?


...zolang ze maar gekoppeld zijn aan je KPN Compleet pakket.Dat moeten ze toch al, want anders kan je überhaupt niet delen toch?




En toch benoem ik het voor de zekerheid. 😉
Met KPN gebeld, het zou nu opgelost moeten zijn. Ze hebben de koppeling hersteld, afwachten.

Thnx voor het meedenken.
Probleem opgelost, alles gekoppeld er kan dus weer gedeeld worden.
Fijn om te horen Kings en graag gedaan uiteraard.

Weet nog steeds niet hoe teveel gedeelde mb's terug kan halen bij mijn huisgenoot ?


Weet nog steeds niet hoe teveel gedeelde mb's terug kan halen bij mijn huisgenoot ?

 


Hallo @Opa Hans , teveel gedeelde Mb's zijn niet terug te halen.

Je kunt wel aan je huisgenoot vragen weer Mb's met jou te delen.