Skip to main content

Ik dacht dat het bij Telfort anders was. Maar ja dat is nu ineens KPN. En dus ben je gewoon alles kwijt en mag duur bijbetalen als je soms iets tekort komt aan belminuten.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Joreijn, welkom op ons forum!
Tenzij je je abonnement verlengt en daarmee je TFT abonnement verandert naar een KPN abonnement neem je gewoon je MB's mee!
Het is wel zo dat dit helaas niet (goed) te zien is in de MijnKPN app omdat die daar niet voor ingericht is.


Maar ik krijg een rekening van een behoorlijk bedrag terwijl ik volgens mij belminuten genoeg over had. En ik krijg steeds meldingen dat ik al 50 of 75% van mijn belminuten gebruikt heb. Dus daar is kennelijk iets niet goed 


Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Gedaan

 


Bedankt voor je gegevens @Joreijn, je hebt eind vorig jaar je abonnement verlengd en daarmee is dit dus ook een KPN abonnement geworden met de KPN voorwaarden. MB's meenemen zit daar helaas dus niet meer bij. Je kunt nu wel onderling MB's delen (en gedeeld krijgen) met andere KPN nummers op jouw adres.