Skip to main content
Beantwoord

MB's gedeeld maar na 2 uur nog niet zichtbaar

• March 13, 2026
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Heb MB's gedeeld met mijn vrouw maar die zijn na 2 uur nog niet zichtbaar. Nummer is overgezet naar KPN met nummer behoud en afgerond.

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Frank1956, welkom terug! Omdat het inmiddels al een paar dagen geleden is, ben ik wel benieuwd hoe het nu staat. Heeft je vrouw ondertussen ook een bericht ontvangen dat er MB’s met haar zijn gedeeld?

Je kunt daarnaast in de MijnKPN app ook controleren of het goed is gegaan. Ga daar naar MB’s delen en kijk bij ‘Laatst gedeeld’. Daar kun je zien of de MB’s daadwerkelijk zijn verstuurd. Ik ben benieuwd of het daar zichtbaar is en of het inmiddels gelukt is! 🙂

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Frank1956, welkom terug! Omdat het inmiddels al een paar dagen geleden is, ben ik wel benieuwd hoe het nu staat. Heeft je vrouw ondertussen ook een bericht ontvangen dat er MB’s met haar zijn gedeeld?

Je kunt daarnaast in de MijnKPN app ook controleren of het goed is gegaan. Ga daar naar MB’s delen en kijk bij ‘Laatst gedeeld’. Daar kun je zien of de MB’s daadwerkelijk zijn verstuurd. Ik ben benieuwd of het daar zichtbaar is en of het inmiddels gelukt is! 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 16, 2026

Nee, contact gezocht met KPN. Nnummer is halverwege de maand omgezet. 1e keer zelf drr er Len daarna gaat het automatisch. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Frank1956, super dat het is geregeld! Als je ooit nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 🙂