Skip to main content

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement komen wij erachter dat we 2 jaar lang hebben betaald voor 4000 mb en al die tijd maar 2000 mb hebben gekregen. Hoe kan dit? 

 

Admin: privégegevens verborgen

Mogenlijk heeft u later het abonnement aangepast naar 2000 mb. Dat kan elke maand.


Ik heb helemaal niks aangepast. 


Heb je de bevestiging van twee jaar geleden nog? Wat staat daarin?

Belsimpel zegt dat ze een 4 GB abonnement voor jou bij KPN hebben afgesloten, maar zo te zien was dat een 2 GB abonnement. Dat heeft KPN bij jou i.i.g. in rekening gebracht. Je hebt betaald voor wat je hebt gekregen.


Admin: privégegevens verborgen


In contract staat dus 2gb + 2gb gratis en die hebben we dus nooit gehad 


Hoe kan ik dit verhalen? 


Ok, er was dus een speciale aanbieding van 2GB + 2GB, die is er soms.

Heb je die extra 2 GB nooit gehad, ook niet aan het begin?


Nee nooit 


U heeft daadwerkelijk € 17,50 betaald bij KPN elke maand?


17 euro voor krediet telefoon en 15 euro voor abonnement. Kreeg nog 2,50 korting ivm meerdere abonnementen.

 


Dat staat denk ik los van de actie die werd geboden. Ik zou 2mb gratis extra krijgen en die hebben we dus nooit gehad. Belsimpel verwijst me naar KPN. Bij wie ligt de fout?


Waar de fout ligt is na bijna twee jaar lastig vast te stellen. Met wat zoeken (“2GB + 2GB") zie ik op het forum topics uit die tijd waar het ook niet (helemaal) goed is gegaan. Hier zal een KPN medewerker naar moeten kijken. Zet jouw gegevens (Privé) in jouw forumprofiel, waar het alleen zichtbaar is voor jou en KPN. Door de drukte reageert een KPN moderator hier pas binnen een paar dagen


17 euro voor krediet telefoon en 15 euro voor abonnement. Kreeg nog 2,50 korting ivm meerdere abonnementen.

 

15 euro dus in plaats van € 17,50?

Als u dus ook minder betaald heeft, dan heeft u niet betaald voor die 2 gb die u niet gekregen heeft.


Die 2 GB was sowieso gratis, dat staat los van de Hussel combikorting. Het probleem is, dat Mir40 die data niet gekregen heeft.


Als Mir kans wil maken op enige compensatie zal ze met meer aan moeten komen dan iets van Belsimpel. Want daarvan zal KPN eenvoudig kunnen zeggen: wat Belsimpel zegt klopt niet.

Als het goed is heeft Mir 2 jaar geleden ook een bevestiging over de mail van KPN gekregen. Dat het abonnement gestart is. Deze mail zal ze moeten laten zien. 


Hoi @Mir40, welkom op ons forum! Heb je hierover in de tussentijd nog over gesproken met collega's van mij?
Ik vermoed niet dat ik hier kan vergoeden maar ik kan altijd even meekijken wat er nou precies gebeurd is.

Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb inmiddels contact gehad met kpn via fb. Het probleem ligt waarschijnlijk bij belsimpel.