Skip to main content
Beantwoord

MB's kopen buitenland

• August 3, 2019
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik wil extra's mb kopen ivm het buitenland

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Darpjef, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan uiteraard extra MB's kopen voor in het buitenland! Dit kan op 2 manieren, via MijnKPN of via een sms.

Alle informatie over het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland kan je op onze website vinden. Let er wel goed op dat je de juiste bundel koopt. Ben je bijvoorbeeld in Europa (EU bundel), in Amerika (voordeelbundel buiten de EU) of in Zimbabwe (overige landen buiten de EU)? Dat is belangrijk om te weten voordat je de bundel aanvraagt ;)

Heb je nog meer vragen? Dan weet je me te vinden!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2019
Goedemorgen @Darpjef, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan uiteraard extra MB's kopen voor in het buitenland! Dit kan op 2 manieren, via MijnKPN of via een sms.

Alle informatie over het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland kan je op onze website vinden. Let er wel goed op dat je de juiste bundel koopt. Ben je bijvoorbeeld in Europa (EU bundel), in Amerika (voordeelbundel buiten de EU) of in Zimbabwe (overige landen buiten de EU)? Dat is belangrijk om te weten voordat je de bundel aanvraagt ;)

Heb je nog meer vragen? Dan weet je me te vinden!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 8, 2019
@Darpjef, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is om MB's bij te kopen? 🙂