Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik kom van Telfort. Daar was ik gewend om per maand omhoog of omlaag te kunnen in MB’s en/of minuten. In mijn KPN app zie ik een zelfde optie. Echter; hier staat een doorgestreepte prijs, en een kortingsprijs.. eronder in het grijs: “ korting zolang je abonnement loopt”

Als ik nu meer data/belminuten wil, en ik wil na verloop van tijd weer terug naar een lager abonnement, welke prijs betaal ik dan? Kan ik dan weer teug naar mijn huidige 14 euro per maand of wordt het dan 20 euro voor de “TFT BelBundel 2018 2000/150”

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Groet,

Benthe

Zover ik het begrijp zien ex Telfort klanten die korting prijs standaard. Ten opzichte van een gewoon KPN abonnement krijgen de ex Telfort klanten deze korting om op het bedrag wat we bij Telfort betaalde uit te komen. Webcare van KPN moet dit verder bevestigen of dit wel of niet klopt.

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op jouw vraag.

Het zou niet mogen gebeuren dat als je nu via Mijn KPN tijdelijk een hogere bundel aanvinkt, je later als je terug wil voor je start of basis bundel meer dan de huidige € 14,00 gaat betalen. Dit is namelijk een wijziging binnen je lopende overeenkomst geen verlenging.


Dag @4soulshine. Van harte welkom hier. Goed dat je dit navraagt! Ik moest het zelf ook even checken binnen de organisatie. Bij het wijzigen van een bundel moet je er rekening mee houden dat overgebleven tegoed uit de oude bundel komt te vervallen en eventueel klantvoordeel komt te vervallen.

Op een nieuwe bundel krijg je de korting die op dat moment geldt, zoals ook bij Telfort het geval was. De korting die momenteel actief is op je abonnement is een doorlopende korting. Als ik nieuwe abonnementen selecteer aan de achterkant, dan zie ik diezelfde korting ook gewoon weer staan. Wil je dus na een wijziging weer terug naar je oorspronkelijke abonnement, dan geldt diezelfde korting ook weer. 


Hallo @4soulshine. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord. Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.


Bedankt voor je antwoord Natasja,

We gaan t zien na de zomer.

Gr Benthe


Geen probleem. Als je toch nog ergens vragen over hebt, dan lees ik 't graag.


Reageer