Skip to main content
Beantwoord

MB’s na verlenging

  • January 9, 2020
  • 8 reacties
  • 148 keer bekeken

Vandaag werd mijn contract verlengd.  
Van 1-2 t/m 8-2 heb ik ca 7000 mb’s verbruikt.   
Vandaag hebben ze ca 25000mb’s verrekend vh nieuwe contract.

Ik vind dit niet in verhouding!!

 

 

Beste antwoord door Susan_

Hi @G.Zuidinga, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik het goed begrijp heb je op één dag (van het nieuwe contract) 25GB gebruikt en schrik je hiervan, wat ik me kan voorstellen! Want dat is aardig wat.. Maar ik ben wel benieuwd hoe het precies in de app staat.. Zie je bij verbruik dat die 25GB gebruikt is, of dat je die tot je beschikking hebt? Want indien je die verdubbeling krijgt, het abonnement is in de maand januari ingegaan en je zal dan naar rato de GB's krijgen. Dus zou je 50GB krijgen, dan krijg je voor 8 tot en met 31 januari er ongeveer 38GB (omdat er 1 week al voorbij is en nog onder het vorige abonnement liep).

Ik zou graag even willen meekijken, maar daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 9, 2020

Is het bij u al februari? :thinking:

Voor hoeveel mb's per maand heeft u een abonnement afgesloten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2020

Mijn fout,  ik kijk graag in de toekomst!😉Abonnement van 50000 mb’s.   Wordt verdubbeld, dus nog een behoorlijk aantal mb’s over, maar daar gaat het niet om.  
Ik vind het een slechte zaak dat er niet naar  mijn daadwerkelijke verbruik van 1-1 t/m 8-1 gekeken wordt.  


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 9, 2020

Word nog verdubbeld? Weet u dat zeker? Is het geen hussel abonnement dan?

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 9, 2020

De mb's die u tot voor 8 januari gebruikt heeft waren voor rekening van uw vorige abonnement en hebben dus ook geen enkele invloed op de hoeveelheid die u op 8 januari bij uw nieuwe abonnement krijgt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2020

Ja. Dat weet ik zeker.  
Wij hebben meer abonnementen.  Vandaar.  


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 9, 2020

Ja. Dat weet ik zeker.  
Wij hebben meer abonnementen.  Vandaar.  

Ja... dat zegt niets. Bij hussel bestaat dubbele data niet meer. Ook niet als je meerdere abonnementen hebt. Vandaar de vraag of het een hussel abonnement betreft. Het kan dat deze verlenging een paar maanden geleden al geregeld is. Dan is het nog wel een oud abonnement, van voor Hussel. En heb je dus dubbele data.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2020

Hi @G.Zuidinga, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik het goed begrijp heb je op één dag (van het nieuwe contract) 25GB gebruikt en schrik je hiervan, wat ik me kan voorstellen! Want dat is aardig wat.. Maar ik ben wel benieuwd hoe het precies in de app staat.. Zie je bij verbruik dat die 25GB gebruikt is, of dat je die tot je beschikking hebt? Want indien je die verdubbeling krijgt, het abonnement is in de maand januari ingegaan en je zal dan naar rato de GB's krijgen. Dus zou je 50GB krijgen, dan krijg je voor 8 tot en met 31 januari er ongeveer 38GB (omdat er 1 week al voorbij is en nog onder het vorige abonnement liep).

Ik zou graag even willen meekijken, maar daarvoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Ik hoor graag van je!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 18, 2020

@G.Zuidinga, ik heb geen reactie meer gehad helaas. Ik ga er vanuit dat het voor jou inmiddels helder is!