Skip to main content

Alleen mijn 5gb die ik kado gekregen heb staan als tegoed in mijn app en heb nog 12 dagen. Terwijl ik vandaag mijn nieuwe bundel krijg, er totaal nog 5 staat in plaats van dat mijn nieuwe gekregen tegoed er bij opgeteld word? Bij mijn vriendin staat het wel goed. 

Zijn er problemen met de app? Gebeurt vaker, eerste keer dat ik het meld. 

 

Mvg wipkje

Hi @Wipkje739, welkom en dank je wel voor jouw vraag. Als jouw data tegoed niet goed wordt weergegeven in de MijnKPN app, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Zeker als dit vaker voorkomt. Het verwijderen en opnieuw installeren van de MijnKPN app wil eventuele weergave problemen vaak verhelpen. Heb je dit al eens geprobeerd? Ik hoor het graag van je!

 

Overigens is het wel zo dat de 5GB cadeau bundel niet wordt opgeteld bij de reguliere bundel. In dit topic staat uitgelegd hoe je de cadeau bundel kunt vinden. Deze bundel wordt ook als eerste gebruikt. Op het moment dat deze bundel op is, dan gebruik je de reguliere bundel.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!